Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak pracodawcy zapatrują się na nieskończone studia? Czy jest w ogóle szansa na sensowną pracę bez papierka? Jestem na ostatnim roku, ale nie mam siły i chęci dociągnąć studiów, narobiło mi się za dużo zaległości, depresja jeszcze wszystko pogłębia. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego oprócz gównopraktyk. Jeśli mnie skreślą ze studiów, co mam wpisać w CV? Zostawić studia z dopiskiem, że nieukończone czy wykreślić całkowicie i mieć wielką lukę po liceum? Czy znacie kogoś, kto rzucił studia tuż przed końcem i wyszło mu to na dobre? Boję się, że będę miał siebie za kompletnego nieudacznika, ale od samego początku tylko się zmuszałem, a i tak nie miałem odwagi podjąć jakiejkolwiek decyzji i tak to szło, teraz już nie mogę wytrzymać. #studia #studbaza #depresja #praca #pracbaza #cv

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ffc167eda8d45000af9841f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 24
@AnonimoweMirkoWyznania: Co do pierwszego, pracodawcy się zapatrują tak, że nieukończonych studiów nie wpisujesz do CV, chyba że z adnotacją że musiałeś je przerwać bo zaoferowano Ci propozycję nie do odrzucenia w CERN albo Dolinie krzemowej.

Jak zacząłeś to skończ, przerwiesz teraz nie mając i tak innych perspektyw to tylko wkopiesz się w większy dołek i będziesz się dręczyć tym że niczego nie skończyłeś. Studia, nawet byle jakie często dają możliwość awansu
Czy znacie kogoś, kto rzucił studia tuż przed końcem i wyszło mu to na dobre?


@AnonimoweMirkoWyznania: rzuciłem na trzecim roku (gospodarka przestrzenna inż.), po tym jak zobaczyłem na praktykach zmęczonych życiem ludzi podczas pracy w zawodzie.