Wpis z mikrobloga

Siema,

planuję zmienić pracę. Jestem #programista10k i siedzę w robocie ( 5.5 roku już)w której mam nikłe szanse rozwoju.

Poza tym, że jest przeważnie jest dość luźno i nikt za bardzo nie kontroluje to jest szereg wad:

- brak zarządzania projektami. Prawie zawsze nieznane są wymaganie i z każdego projekty wychodzi zbugowany szajs

- minimalne testy przed release

- nawet 3 tygodniowe opóźnienia w wypłacie

- jest tylko dwóch programistów

- nadgodziny za free (bardzo rzadko ale zdarza się)

- wpisywanie co się robiło w kalendarzu

- bałagan w projektach

- nigdy nic nie wiadomo, bardzo wolny przepływ informacji

- stare technologie. czysty c# i WPF. Raz wpadła webówka na .NET core

To pewnie nie wszystko ale nie chcę mi się wymieniać dalej.

Jak widać zmiana pracy jest nieunikniona.

Chciałbym dostać od was kilka porad Mireczki i słów otuchy, trochę boję się zmieniać pracę bo wirus i wgl pewnie jako "nowemu" będe zarabiać mniej. raczej na pewno musiałbym szukać pracy w .NET Core a co za tym idzie... frontend który mnie nie ominie, Angular / React a nie mam o nich zielonego pojęcia. Generalnie szybko się uczę - mam ok. 8 lat doświadczenia ale wszystko w firmach krzak.

Z racji tego że proces devu u nas to był bałagan to nie mam dobrych nawyków, np. nie bardzo umiem pisać testy. Ogólnie nie wiem jak to wszystko powinno wyglądać.

#programista15k #programista #praca #programowanie

Czy wskakiwać do nowych technologii bez ich znajomości?

• Tak 48.3% (29)
  • Tak ale trzeba się liczyć z wypłatą poniżej 10 k 31.7% (19)
  • Nie, pracuj w czym pracujesz i ucz się na boku. 20.0% (12)

Oddanych głosów: 60

• 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Haziux: nowe technologie to frameworki. Liczy się bardzo znajomość głównego języka. W twoim wypadku to c#. Jeśli rzeczywiście 5 lat w tym pisałeś to coś wiesz i z kasą nie powinno być problemu.