Wpis z mikrobloga

Jedyne co możesz to kontaktować się z Wizzairem bezpośrednio. Miałem podobna sytuacje tyle ze z tickets.pl. Nie chcieli mi zwrócić pieniędzy pol roku tłumacząc się ze wysłali formularz zwrotu do Turkishairlines. Byłem w kropce, mało brakło a straciłbym 5 tys. Podzwoniłem do biura ochrony praw konsumenta i poradził mi dogadać się z linia i napisać po prostu ze istnieje ryzyko oszustwa ze strony pośrednika i aby w meilu zawarte było słowo „reklamacja”.
  • Odpowiedz
@chaval966: Jak oczywiście się okazało, Turkish moment zwrócił mi kasę na konto mimo ze bilet kupowany był przez pośrednika. Musiałem wysłać stosowne dokumenty. A tickets.pl jeszcze później mnie straszyło za wycofanie przez linie transakcji.
  • Odpowiedz
@buttonns: teoretycznie tak, praktycznie jak poczytasz co wypisuje OTA i na co się zgadzasz to tak średnio się już opłaca żeby mieć w miarę stabilne warunki jak coś się wydymi. Do tego w obecnych czasach ze zmianami lotów to OTA jest złym pomysłem.
  • Odpowiedz
Z tego co sobie poczytałem w opiniach na temat tej strony w necie to już wiem że później te pieniądze zobaczę jak świnia niebo


@chaval966: Nie panikuj - miałem kupiony bilet przez gotogate na lot SAS'em i zwrot od nich bez problemu dostałem.
  • Odpowiedz