Wpis z mikrobloga

Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami artystycznymi i dodatkowymi bajerami) AI w 7 letnim już #gtav i bugi + AI w kilkudniowym #cyberpunk2077 + kilka elementów artystyczno-wizualnych xD

TU POPRZEDNI WPIS Z MNIEJSZĄ ZABAWĄ MONTAŻOWĄ (tylko GTA V):
https://www.wykop.pl/wpis/54198087/uznalem-ze-to-niemozliwe-ze-w-gta-v-czyli-w-7-letn/

Wyjaśnienie o co chodzi:
- [praktycznie wszystkie klipy z GTA V] W GTA V, ścieżki NPCtów są zaimplementowane w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to najpierw czeka aż przeszkoda się przesunie (w domyśle gracz, albo inny samochód) a jak nic się nie dzieje to stara się jej uniknąć. Podczas jazdy "pod prąd" NPCty też starają się albo zmienić szybko pas, albo migać światłami, albo wykonać jakąkolwiek reakcję
- [ostatni klip] W Cyberpunku, ścieżki NPCtów są zaimplementowane (o ile w ogóle są) w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to czeka aż przeszkoda się sama przesunie (jest na ostatnim klipie przy fragmencie Cyberpunka), jeśli przeszkoda się nie przesunie to postać będzie czekać do usranej śmierci


Oczywiście jak ktoś chce to niech sprawdzi na własnej skórze to AI, ja tylko informuję, że - nie jest najlepsze ¯\_(ツ)_/¯

#cyberpunk
niochland - Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami arty...
  • 68
@niochland: jak masz chęci to mógłbyś jeszcze dodać kilka porównań.

Co się dzieje w obu grach w przypadku:
- otwarcia ognia w kierunku auta kierowcy/aut w korku,
- próby kradzieży auta,
- parkowania NPC (GTA ma przy tym jeden smaczek z parkująca kobietą xd),
- wypchnięcia auta z drogi.
No i jeszcze porównanie pieszych, GTA też ma wiele smaczków pod tym względem.
Gra z tętniącym życiem i otwartym światem 2020 vs
Pobierz Pomarancza_2310 - @niochland: jak masz chęci to mógłbyś jeszcze dodać kilka porównań....
źródło: comment_1607802253tRm5SAePBc0FCCyI4xVPIL.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kismeth: oj nie oszukujmy się GTA 4 miało fatalna optymalizację w ogóle nie wykorzystywało zasobow pc, minęły lata zanim dało się grać na wysokich detalach
@niochland: Ja mam akurat dobrego "potworka". Dla tych co jeszcze nie kupili. Bądźcie mądrzejsi 250 cebulionów lepiej teraz wydać w steamie inaczej. Ogólnie to powinni pozwolić robić refundy jak przy No Man's Sky bo to co robili Redzi to jest złodziejstwo, tak! ZŁODZIEJSTWO, w biały dzień. AI NIE ISTNIEJE.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kismeth: oj nie oszukujmy się GTA 4 miało fatalna optymalizację w ogóle nie wykorzystywało zasobow pc, minęły lata zanim dało się grać na wysokich detalach

@BaRi: nie wiem, bo grałem najpierw na x360, a później dwa razy na ps3 i nie było żadnych problemów
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@niochland: no #!$%@? rzetelne porównanie - hq nagranie z GTA vs najbardziej kuriozalne bugi z PS4 nagrane przez kogoś innego. A wykopki plusują bo widać dobrze, że jest #!$%@? - nieważne co

#!$%@?ć wykop serio, nic się tu nie idzie dowiedzieć, poziom tych treści jest w #!$%@? żenujący. Ale rób znalezisko wykopki to wykopią w gorące w 2min
@niochland: bawiąc się w adwokata diabła, Rockstar ma 20-letnie know how jak robić ruch uliczny, cedep, no cóż, nie bardzo. Zrobienie tego dobrze to dosyć trudna rzecz. Niemniej jednak, mieli tyle czasu i taki budżet, że to nie powinno być problemem.
@niochland nie żebym bronił redsow, mam ogólnie #!$%@? na tą grę ale rockstar rozwija serię GTA od wielu lat. Cyberpunk to 1 taka gra z pod szyldu CD Projekt. Trochę jakby ktoś teraz wyskoczył z nowym systemem operacyjnym od 0 i próbowano by go porównywać do Windowsa rozwijanego od lat
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ogau: nie no pracowali też przy innych grach 3d, na pewno przy oni, max paynie i jakiejś wyścigówce. Nie byli stricte producentem ale mieli swój wkład lub robili porty na konsole.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ogau: San Andreas miazga? ( _) tak się składa że przeszedłem całe w te wakacje na telefonie z padem i #!$%@? - to jedna z gier które chyba gorzej się zestarzały, drewno 100%