Wpis z mikrobloga

Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami artystycznymi i dodatkowymi bajerami) AI w 7 letnim już #gtav i bugi + AI w kilkudniowym #cyberpunk2077 + kilka elementów artystyczno-wizualnych xD

TU POPRZEDNI WPIS Z MNIEJSZĄ ZABAWĄ MONTAŻOWĄ (tylko GTA V):
https://www.wykop.pl/wpis/54198087/uznalem-ze-to-niemozliwe-ze-w-gta-v-czyli-w-7-letn/

Wyjaśnienie o co chodzi:
- [praktycznie wszystkie klipy z GTA V] W GTA V, ścieżki NPCtów są zaimplementowane w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to najpierw czeka aż przeszkoda się przesunie (w domyśle gracz, albo inny samochód) a jak nic się nie dzieje to stara się jej uniknąć. Podczas jazdy "pod prąd" NPCty też starają się albo zmienić szybko pas, albo migać światłami, albo wykonać jakąkolwiek reakcję
- [ostatni klip] W Cyberpunku, ścieżki NPCtów są zaimplementowane (o ile w ogóle są) w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to czeka aż przeszkoda się sama przesunie (jest na ostatnim klipie przy fragmencie Cyberpunka), jeśli przeszkoda się nie przesunie to postać będzie czekać do usranej śmierci


Oczywiście jak ktoś chce to niech sprawdzi na własnej skórze to AI, ja tylko informuję, że - nie jest najlepsze ¯\_(ツ)_/¯

#cyberpunk
niochland - Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami arty...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@OddajButa123: Ja już nie chciałem porównywać Cyberpunka z RDR2 w którym serio czuć, że te gównomiasteczka i wsie żyją. Z każdym NPCtem, Arthur + John mają kilka(naście) dialogów. A w Cyberpunku? Klikasz "E" i postać ci jednym tekstem mówi coś w stylu

Co się na mnie patrzysz?

I nie można drugi raz xD
  • Odpowiedz
@niochland: nieźle ci to wyszło! Swoją drogą, moim zdaniem takie bugi i niska jakość SI nie jest do usprawiedliwienia. Gadanie że to nie sandbox czy inne tłumaczenia są bez sensu. Tu brakuje po prostu kolejnych miesięcy developmentu
  • Odpowiedz
@niochland Najlepsze jak sprzedawcy hot dogów każą ci #!$%@?ć jak każdy inny randomowy NPC, zamiast jakkolwiek namawiać cię do kupna hot dogów xD Sklepikarze to po prostu przypadkowe NPC, którym kazano stać w budce z żarciem.
  • Odpowiedz
GTA 5 też miało dropy ale zobacz jak wyglądało na obecnie 15 letnim urządzeniu - to co wtedy dokonali było niesamowitym osiągnięciem. Parametry Xboxa 360 jeszcze ograniczały developerów bo RAM 512 MB było pulą współdzieloną przez procesor główny i układ graficzny. Do tego dochodził jeszcze bufor na oprogramowanie konsoli więc do wykorzystania było mniej.

I co udało się? No udało się, przejechali ten sprzęt do granic możliwości ( ͡° ͜ʖ
d.....s - GTA 5 też miało dropy ale zobacz jak wyglądało na obecnie 15 letnim urządze...
  • Odpowiedz
@niochland: Zauważyłem też że w wielu gameplayach auta mają któreś światło rozwalone przez kolizję z otoczeniem. Więc po mieście jeżdżą auta które w większości mają uszkodzoną prawą lub lewą stronę.
  • Odpowiedz