Wpis z mikrobloga

Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami artystycznymi i dodatkowymi bajerami) AI w 7 letnim już #gtav i bugi + AI w kilkudniowym #cyberpunk2077 + kilka elementów artystyczno-wizualnych xD

TU POPRZEDNI WPIS Z MNIEJSZĄ ZABAWĄ MONTAŻOWĄ (tylko GTA V):
https://www.wykop.pl/wpis/54198087/uznalem-ze-to-niemozliwe-ze-w-gta-v-czyli-w-7-letn/

Wyjaśnienie o co chodzi:
- [praktycznie wszystkie klipy z GTA V] W GTA V, ścieżki NPCtów są zaimplementowane w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to najpierw czeka aż przeszkoda się przesunie (w domyśle gracz, albo inny samochód) a jak nic się nie dzieje to stara się jej uniknąć. Podczas jazdy "pod prąd" NPCty też starają się albo zmienić szybko pas, albo migać światłami, albo wykonać jakąkolwiek reakcję
- [ostatni klip] W Cyberpunku, ścieżki NPCtów są zaimplementowane (o ile w ogóle są) w taki sposób, że jak postać w samochodzie widzi przeszkodę to czeka aż przeszkoda się sama przesunie (jest na ostatnim klipie przy fragmencie Cyberpunka), jeśli przeszkoda się nie przesunie to postać będzie czekać do usranej śmierci


Oczywiście jak ktoś chce to niech sprawdzi na własnej skórze to AI, ja tylko informuję, że - nie jest najlepsze ¯\_(ツ)_/¯

#cyberpunk
niochland - Tak jak mówiłem tak zrobiłem: Zrobiłem małe porównanie (z elementami arty...
  • 68
porównuje i San Andreas wychodzi kiepsko - serio, tak się nakręciliście, że już w największą głupotę jesteście w stanie uwierzyć


@powaznyczlowiek: no nie wiem. Jak dla mnie liczba bugów w SA i CP jest nie do porównania ( ͡° ͜ʖ ͡°)