A propos tego wpisu. Wygląda na to, że Lidl łamie prawo ograniczając moje opcje w ramach rękojmi ( ͡°͜ʖ͡°) Na infolinii powiedzieli, że każda reklamacja z rękojmi kończy się zwrotem pieniędzy i nie mają nawet możliwości zrobić wymiany. Napisałem już na znalezionego na stronie UOKIK maila porady@dlakonsumentow.pl, czekam na odpowiedź. Można gdzieś jeszcze się kontaktować w takiej sprawie? Bo to jest mail Fundacji Konsumentów, z tego co rozumiem, a nie bezpośrednio do UOKIK.
Poza tym myślicie, że jest sens robić znalezisko z opisem całej sytuacji, kiedy już sprawa się zakończy albo będzie na bardziej zaawansowanym etapie? Bo chyba szykuje się dłuższa zabawa ze sklepem Lidl, który nie szanuje klientów i nie chce wymienić wadliwego robota kuchennego Monsieur Cuisine Connect ( ͡°͜ʖ͡°)
@Matpiotr: czytałem i co z tego? Nie wiem co masz na myśli pytając o to, ale dwukrotnie w mailu mi napisali, że po odesłaniu produktu dostanę zwrot pieniędzy, a przez telefon mnie poinformowano, że nie praktykują innego rozwiązania. Nie ma podstaw do odmowy realizacji mojego żądania.
Poza tym myślicie, że jest sens robić znalezisko z opisem całej sytuacji, kiedy już sprawa się zakończy albo będzie na bardziej zaawansowanym etapie? Bo chyba szykuje się dłuższa zabawa ze sklepem Lidl, który nie szanuje klientów i nie chce wymienić wadliwego robota kuchennego Monsieur Cuisine Connect ( ͡°͜ʖ͡°)
@mainecoompf: nie wiem, może trzeba załatwić to jak dorosły człowiek, a nie liczyć na poklask w necie
@Adams_GA: bardzo proszę o instrukcję w takim razie, bo póki co argumenty do Lidla nie docierają, a ja nie jestem prawnikiem, dlatego pytam o poradę Fundacji Konsumentów i tutaj. Zresztą jeśli tobie i @Matpiotr się wydaje, że wystarczy odesłać produkt z jasnym żądaniem w ramach rękojmi, to odsyłam tutaj . Regulamin wygląda jak wygląda, bo jest pisany na podstawie ustawy, a realia są takie,
Zresztą jeśli tobie i @Matpiotr się wydaje, że wystarczy odesłać produkt z jasnym żądaniem w ramach rękojmi, to odsyłam tutaj.
@mainecoompf: a co ma ten artykuł do rzeczy? On nie mówi o przypadkach wadliwości produktu, tylko kiedy chcesz wymienić "bo tak". To są zupełnie inne zasady, roszczenia w przypadku wad określa KC, w tym wymianę, wymianę dobrowolną to mogą sobie regulować jak chce.
@mainecoompf jak się toczy sprawa obecnie? Moja siostra ma podobny problem z Lidlem i lidlomixem. Ona nie chce zwrotu pieniędzy tylko chce działający sprzęt. UOKiK przyznał jej rację, ale ostrzega, że może się rok bujać z lidlem po sądach. Ale prawdopodobnie podejmie rękawicę. Jakbyś mógł napisać jak sprawa się ma w Twoim przypadku to będę wdzięczna :)
@wiecejszatana666: niestety nie pomogę, bo poszedłem w łatwiejszą opcję - zerwałem się o 5:30 w nocy i kupiłem stacjonarnie na promocji, a tamten odesłałem. Odpowiedź z UOKiK-u była bezużyteczna, po prostu napisali to co sam wiedziałem bez choćby podstawy prawnej, z której to wynika i na którą mógłbym się powołać w korespondencji z Lidlem. Z drugiej strony jeśli macie ten sam problem z ekranem, to informuję, że one tak po prostu
Wygląda na to, że Lidl łamie prawo ograniczając moje opcje w ramach rękojmi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na infolinii powiedzieli, że każda reklamacja z rękojmi kończy się zwrotem pieniędzy i nie mają nawet możliwości zrobić wymiany. Napisałem już na znalezionego na stronie UOKIK maila porady@dlakonsumentow.pl, czekam na odpowiedź. Można gdzieś jeszcze się kontaktować w takiej sprawie? Bo to jest mail Fundacji Konsumentów, z tego co rozumiem, a nie bezpośrednio do UOKIK.
Poza tym myślicie, że jest sens robić znalezisko z opisem całej sytuacji, kiedy już sprawa się zakończy albo będzie na bardziej zaawansowanym etapie? Bo chyba szykuje się dłuższa zabawa ze sklepem Lidl, który nie szanuje klientów i nie chce wymienić wadliwego robota kuchennego Monsieur Cuisine Connect ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#prawo #lidl #uokik #rzecznikprawkonsumenta #prawokonsumenckie #reklamacja #rekojmia #monsieurcuisine #lidlomix
https://www.lidl.pl/informacje-dla-klienta/informacje-prawne/regulamin-procedury-reklamacyjnej-w-sklepach-stacjonarnych-lidl
@mainecoompf: nie wiem, może trzeba załatwić to jak dorosły człowiek, a nie liczyć na poklask w necie
@Adams_GA: bardzo proszę o instrukcję w takim razie, bo póki co argumenty do Lidla nie docierają, a ja nie jestem prawnikiem, dlatego pytam o poradę Fundacji Konsumentów i tutaj.
Zresztą jeśli tobie i @Matpiotr się wydaje, że wystarczy odesłać produkt z jasnym żądaniem w ramach rękojmi, to odsyłam tutaj . Regulamin wygląda jak wygląda, bo jest pisany na podstawie ustawy, a realia są takie,
@mainecoompf: a co ma ten artykuł do rzeczy? On nie mówi o przypadkach wadliwości produktu, tylko kiedy chcesz wymienić "bo tak". To są zupełnie inne zasady, roszczenia w przypadku wad określa KC, w tym wymianę, wymianę dobrowolną to mogą sobie regulować jak chce.
Z drugiej strony jeśli macie ten sam problem z ekranem, to informuję, że one tak po prostu