Wpis z mikrobloga

Wiecie jaka jest moja największa obawa jeśli chodzi o Cyberpunk 2077? To, że Redi wpakowali dużo hajsu w grę, w fabułę w muzykę, bo ogarnęli dużo gwiazd muzycznych do tworzenia soundtracku typowo pod grę, to, że ogarnęli Keanu, i w ogóle gra będzie czymś więcej niż tylko grą robioną dla hajsu jak gówna od EA albo na szybko tworzone gry Ubisoft - będzie po prostu dużym tworem, dziełem, czymś bardziej skomplikowanym - A ludzie ją zjadą tylko dlatego, że nie będzie pięknej, niesamowitej grafiki z rejtrejsingam #!$%@? mujami :((( Bo tylko o to stękają pod każdym trailerem ludzie. Gracze chcą być brani na poważnie ale widząc to co się dzieje w świecie gier jest zupełnie odwrotnym (wystawianie ocen 1/10 tylko dlatego, że główny bohater ginie na początku a oni tego nie chcieli XDDD) #ps5 #ps4 #xbox #xboxseriesx #pcmasterrace
  • 104
  • Odpowiedz
@FloweryTaste: Boli to że miasto miało być przeludnione, tętniące życiem a wygląda jak moja mieścina poza godzinami szczytu. Brakuje tłumu, natłoku pojazdu. A poza tym jak dla mnie grafika super, o scenariuszu i mechanice się przekonamy jak gra wyjdzie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FloweryTaste: przypomina mi się casus Fallouta New Vegas i jego duchowego spadkobiercy, czyli The Outer Worlds. O ile ten pierwszy to była faktycznie​ genialna gra ze słabymi technikaliami, tak TOW tylko był tak przedstawiany i przed premierą były właśnie głosy: hurr durr narzekacie na grafikę i błędy, zamiast docenić zawartość, to będzie nowe New Vegas bla bla bla. Nie było. Wyszedł średniak, do tego z rozwiązaniami mechanicznymi z tamtej epoki.
  • Odpowiedz
@GeneralX: a ja coś piszę o głupocie? Piszę o nadużyciu. I korytarzówką to żadna gra tam raczej nie jest, bo TLOU2 ma elementy openowe. Poza tym przeczytaj, na który post odpisuję.
  • Odpowiedz
@Rolnikt: Chyba właśnie tak było :)

@Vatnajokull: Ależ ja nie mówię, że małe gry nie potrafią być dobre. Godzinami zagrywałem się w Dont Starve, Door Kickers, Helldivers, Hollow Knight'a itp. Tylko ile można znieść ciągle granie w gry 2D.

@justkilling: Zaje*iscie włącza mi się RPG-owa immersja, kiedy ktoś po otrzymaniu ciosu siekierą w łeb, czy kulki z kalibru większego od mojej pięści wstaje, krzyczy "dla mnie to nic!" i bez najmniejszych oporów kontynuuje swoją
  • Odpowiedz
@Infamiee: Fajnie, tylko zwracając uwagę na marketingową otoczkę, nie celują w (mimo wszystko wysoki) poziom odbioru taki jak przy W3, ale zdecydowanie wyższy - inaczej im się ta gra zwyczajnie nie zwróci finansowo.
W3 zdaje się nie był wielkim sukcesem biznesowym, patrząc po tym jak tanio był sprzedawany, jak szybko obniżano jego cenę, a później wręcz wszędzie rozdawano za darmo...
  • Odpowiedz
@aveniner: Pokaż mi teraz jakiegokolwiek recenzenta, który wydałby negatywną opinię o jakiejkolwiek dużej grze, szczególnie wbrew panującemu hypowi - oprócz ludzi typu Worthabuy. Najgorsza opinia, jaka może się pojawić to "ma swoje minusy, ale też jakie plusy!". Nawet kochany i ruchany w snach przez Mirasów Arhn hajpował się na No Man's Sky i opiniował gre, jako genialną - do czasu, aż zmieniły się nastroje.
  • Odpowiedz
A ludzie ją zjadą tylko dlatego, że nie będzie pięknej, niesamowitej grafiki z rejtrejsingam #!$%@? mujami


@FloweryTaste: "Ludzie" czy "wykopki"? Pod materiałami z gry ludzie się wręcz spuszczają, tylko na Wykopie na siłę szuka się, do czego by się tu można było #!$%@?ć. Tak było przed premierą Wiedźmina 3, tak było przed premierą GTA V, tak jest przed premierą Cyberpunka i tak też będzie przed premierą kolejnej gry quadruple A.
  • Odpowiedz
@Psychopathy_Red: kto się spuszcza? Bezkrytyczne kółko wzajemnej adoracji. Każdy głos krytyki, nieważne jakiej, jest szybko marginalizowany i wyśmiewany. Nie mówię, że duże gry to szajs, są przehajpowane do granic możliwości a dziennikarze i youtuberzy wchodzą w dupę twórcom, żeby tylko dostać gratisy i mieć wyświetlenia. To jest samonapędzający się circkejerk który zarabia na naiwnych.
  • Odpowiedz
@FloweryTaste:
Wszystko zależy od tego, czy Redzi uczą się na swoich błędach i czy poza dobrym storytellingiem potrafią zrobić grę ciekawą mechanicznie. W W3 mechanika mocno kulała niestety, walka była płytka a poza walką był... Gwint i jeżdżenie koniem. Super.

Sama grafika to już rzecz wtórna, bo i tak zaraz wyjdzie w cholerę enb, retekstury czy inne usprawnienia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@aveniner: 5 night city wire, 4 dlugie gameplaye, trailery plus recenzenci branżowi. Wydawane to było aby ludzie gre poznali dzbanie. To że ty nic nie wiesz to już tylko twoja wina.
  • Odpowiedz
spoko, ja będę niedługo cieszył się grą a Ty pluj jadem dalej ¯_(ツ)_/¯


@rybak17: #!$%@? mnie innych tutaj obchodzi czym się będziesz cieszył, następnym razem nie pisz bzdur to nie zostajesz zjechany. xD
  • Odpowiedz