Wpis z mikrobloga

@Jin: Kolor fajny, w końcu coś innego niż czarny/srebrny/biały. Jak dla mnie pasuje do takiego ze słabym silnikiem i bez M pakietu. A te odważniki to grubo, to są 5g czy 10g? 5g to jeszcze jakoś przejdzie, ale przy 10g to ktoś sobie żarty robi. Niech obrócą oponę na feldze i się trochę pomęczą, a nie ciężarki i koniec. Zakładam oczywiście, że felgi proste.
@StormRider:

5g.
Felgi teoretycznie nie jeżdżone. Koleś dostał je jako nowe zimowe do swojego X1, ale miał lepsze własne to zabrał opony a koła mi sprzedał.
@Jin: No to czyli pewnie felgi proste, OEM BMW to w tym przypadku nie ma opcji, że krzywe. Nie chciało im się z oponą bawić. Z drugiej strony jak nie ma żadnych drgań i jeździ się dobrze, to tylko kwestia optyczna.

Swoją drogą, co tam pod maską?
N53 B30 - 218KM.


@Jin: E to nie takie znowu wolne, po autostradzie spokojnie pojedzie, ze świateł ruszy elegancko. Na pewno moc większa niż przeciętnie. Aczkolwiek rozumiem, że napisałeś, że nie za mocne, bo tutaj to by zaraz ktoś przyszedł i powiedział, że to w ogóle nie jedzie i jak w ogóle śmiesz nazywać to silnikiem.
Dobrze też, że nie N52:
https://docs.google.com/document/d/1-1LNlaQEgGufGP7XAHT3EuIGKHUQ-xpA3BO-kDrBIUY/edit
Ale N53 też ma swoje problemy, na pewno jednak
@StormRider:

Ta moc to dopiero pod czerwonym polem, więc jak chcę się pobawić w górach to 2-3 i odcinka. Za to charakterystyka momentu obrotowego jest genialna i kultura pracy rzędowej szóstki. Robiłem eksperymenty z elastycznością i na szóstce da się zwolnić do 500rpm gdzie bieg jałowy to 700.