Wpis z mikrobloga

@Aryo: to nie głupota, nie można p-------c głupot i myśleć że się zna jak jego zakupy ograniczają się do jakichś gowno sklepów 30% fb

Praktycznie z każdej nierejestrowanej możesz dostać zwrot, nikt tego nie sprawdza
Z każdej rejestrowanej nie na swój adres dostajesz zwrot

Mało tego, nie trzeba z nikim nigdzie gadać, wystarczy 4 kliki w dispute i zapominasz o sprawie.
No ale nie, Ali ci nie odda kasy rotfl
  • Odpowiedz
@Aryo: Miałem podobny przypadek w marcu z innym sklepem, tłumaczyli że nie mogą wysłać ASS i żebym zamówił od nowa EMS. Nie dałem się im i wysłali. Widocznie faktycznie mieli problemy bo wysłali mi to jakąś szybszą przesyłką a nie ASS.

Pilnuj tylko czasu przygotowania wysyłki, jak będzie mniej niż godzina przedłuż mu raz o te 3dni. I napisz do maj frenda że kontaktowałeś się z Alibaba Customer Service i
  • Odpowiedz
@Aryo: Nie wiem co oni chcą osiągnąć, ja napisałem kiedyś do supportu bo tak mnie zawodzili aż minął czas na claim, przypomniałem sobie po 3 miesiącach, support poprosił o screeny rozmów, oddał kasę i usunął sklep. Ale może to dlatego że pisałem z konta założonego w UK.
  • Odpowiedz