Wpis z mikrobloga

Miałem fajne e92 330i ktoro potrzebowało egzorcysty bo n53 to ladacznica nie silnik to sprzedałem i kupiłem se (za polowe wartości e92) e91 z n57 i 330tys km przebiegu wymagające lekkiej opieki. Cieknie pompa wody, kopci przy odpalaniu, coś tam stuka coś tam puka. Dłubie przy tym sam, ucze się, kombinuje, pytam i powoli prace przesuwają się do przodu. Daje mi to niesamowita frajdę, do tego wiem ze będę miał zrobione dużo rzeczy. Dziś podniosłem tył bo chciałem dystanse dać a obcierało koło o błotnik. Przy okazji wjechały nowe amory. Teraz zbieram na Intercooler i downpipe. W sumie mogę se kupić za tygodniówkę i jeszcze na 4 baki paliwa zostanie (uk here ( ͡ ͜ʖ ͡) ) ale chce mieć frajdę z całego procesu zbierania na to, specjalnie nadgodziny będę brał w soboty. Polecam taki stan rzeczy mircy, uczysz się swojego auta i przy okazji liźniesz mechaniki. #bmw #uk #mechanikasamochodowa #carboners e92 w komentarzu
rvek - Miałem fajne e92 330i ktoro potrzebowało egzorcysty bo n53 to ladacznica nie s...

źródło: comment_1602961521FG9GwzHBNsBW4nH5M60ZXH.jpg

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha, widzę, że ta zazdrość ludzka wszędzie panuje. Sam zarabiam w Polsce ponad 1000pln dziennie na rękę i naprawiam swoje auta sam w garażu rodziców. Tez wszystkich d--a piecze, że jak to. Powinienem lawetę wołać i cognac popijać w oczekiwaniu telefon z serwisu. Tak to nie działa drodzy i już niejednokrotnie udowodniłem, że posiadanie drobnych narzędzi i odrobina umiejętności ratuje Ci dupę przed stratą dnia o oczekiwaniem na assistance... jak ktoś lubi
  • Odpowiedz
@rvek: już kupiłem F33 435i z N55 więc raczej e92 nie kupię, ale szukając auta oprócz serii 4 i 2 patrzyłem też na e92 330i lub 335i, piękne samochody. W tym co kupiłem robię wydech + downpipe ze sportowym katalizatorem i wgrywam program stage 2 od mhd, żeby zrobić 400 koni.
  • Odpowiedz
  • 0
@cup12552: Wow! N55 ma olbrzymi potencjał a f33 wyglada obłędnie. A będzie robiło bum bum bum przy odpuszczaniu gazu ʕʔ
  • Odpowiedz
  • 0
@plugNplay: No niestety, takie już mamy społeczeństwo. Zawsze się znajdzie ktoś komu coś nie pasuje, nauczyłem się to olewać i robić swoje, oraz tego ze samemu musisz zadbać o swoje interesy.
  • Odpowiedz
  • 0
@pol-scot: To strach jeździć to do wymiany łączniki stabilizatora i łożysko amortyzatora. Koszt napraw to około 300 zł założę się ze w twoim wozie napewno więcej jest do wymiany, o ile masz jakiś
  • Odpowiedz
  • 1
@cup12552: Super auto! Zazdroszczę. Chciałbym żeby mi budżet pozwolił na takie auto, póki co rozwijam 2 firmy i może może kiedyś. W uk pomontowali te popcorny w fiestach i innych hot hachach i pierdzi to non stop, wkurzające to. Na pewno nie jeden w M się zdziwi po jak będzie po modach
  • Odpowiedz
@PanKracy582: Dlaczego zarzutka? Traktuję mechanikę jako hobby. W garażu jestem po południu lub w weekend. Dopóki nie rozbierzesz auta po mechaniku to w życiu nie dowiesz się co Ci zrobił. Przykładowo w ubiegłym tygodniu zmieniałem rozrząd, a rolkę prowadzącą odkręciłem palcem. Pewnie niewiele Ci to mówi, wiec możesz zapytać swojego mechanika o ewentualne skutki odkręcenia rolki podczas jazdy. I żeby nie było. Są prace, których nie jestem w stanie wykonać
  • Odpowiedz
@rvek: mieszkasz w koncu w UK czy w Polsce? bo watpie zebys to zrobil za 60 funtow...jeden z tych ktore mam jest wlasnie takiej samej marki jak twoj tylko na oko 10 lat starszy ale przejechane ma 4 razy mniej i wszystko tam cyka i nawet nie dopuszczam takiej mysli ze cos tam moze byc do wymiany
  • Odpowiedz
  • 0
@pol-scot: Moje auto wg historii przyjechało 200tys km w ciągu swoich pierwszych 4 lat czyli pozostałe 130 tys w 5 lat zrobiło, mam cała stertę faktur większość z serwisu bmw. Jutro mogę wsiąść i jechać do Polski bez problemu
  • Odpowiedz