Wpis z mikrobloga

Powiem wam Mirki i Mirableki, że to wspaniałe uczucie, gdy masz potwierdzenie, że skarga na parówy z @hekkonet wpłynęła do #uodo! Jeszcze tylko parówy z #mediaexpert ( ͡ ͜ʖ ͡)
Nie spodziewam się szału po urzędnikach, ale mam nadzieję, że jakiegoś pozera na kierowniczym stanowisku w H88 zapiecze dupa i będzie lekka panika.
Przy okazji taka ciekawostka. H88 za niezwłoczny czas, żeby usunąć Twoje dane, uznaje 60 dni... Omijajcie tych oszustów szerokim łukiem. Doklejam wszystkie marki (za https://devtime.pl/dlaczego-omijam-wszystkie-hostingi-h88-szerokim-lukiem/) jakie zdążyło #!$%@?ć H88, żebyście nie wdepnęli w gówno:
#linuxpl (teraz #cyber_folks) #futurehost #hekko #active24 #bizneshost #superhost #netdc #ogicom #blink.pl #domeny #ionic #serwerydedykowane #mintshost

#hosting #rodo #januszebiznesu #januszbiznesu #hekko
  • 4
@Notakaprawda: To co mi zrobiło @hekkonet to jest historia na 10 tomów, ale jeśli pytasz czemu złożyłem skargę do UODO na te parówy, to wynika to z tekstu. 2 miesiące potrzebują, żeby usunąć Twoje dane i dla nich jest to niezwłocznie...
A co do fiutów z #mediaexpert, to kup sobie u nich coś, a potem spróbuj złożyć reklamacje.
@nietrywialny: tzn w me raz chciałem zrezygnować z zakupu to bez problemu przyjęli towar w ramach gwarancji satysfakcji to były sluchawki i bez problemu. a drugi raz to wykupilem u nich ubezpieczenie na ekran w telefonie to Babeczka z obsługi zglosila za mnie usterke do hestii i powiem Ci ze jestem posiadaczem nowego telefonu w ramach tej oplaty. gorsze wspomnienia mam raczej z euro rtv, ale to tez historia dosyć długa