Wpis z mikrobloga

@fadeimageone: Gdyby to jeszcze miało odzwierciedlenie w jakości grafiki. Zastanawiam się za przeproszeniem jak bardzo #!$%@? trzeba być i posiadać klapki na oczach żeby stwierdzić wszem i wobec, że o to nowy/stary Crysis znowu pokazał, że może być benchmarkiem - przecież to absurdalne. Pokazuje to tylko, że osoba, która tak twierdzi jest tak zorientowana najnowszymi możliwościami graficznymi, że aż w ogóle. A memy z "Can it run Crysis?" to już takie
Morguliusz - @fadeimageone: Gdyby to jeszcze miało odzwierciedlenie w jakości grafiki...
@fadeimageone: ten remaster jest tragiczny z wielu powodów. Po pierwsze, tryb "can it run crysis?" to jest ponury żart, gdyż polega on na tym, że zdjęte są wszelkie limity odległości rysowania obiektów i wszystko rysowane jest niezależnie od tego, czy to widać czy nie. W skrócie: wyłączamy wszelkie optymalizacje. No super, po prostu. Kolejna rzecz, wrzucone na siłę tekstury w 8K, które sprawią, że te marne 10 GB w podstawowej wersji
@soulburner: To nie jest remaster tylko frajerstwo na sentymencie i chyba specjalnie pod tą okazję #!$%@? optymalizacji, żeby rzeczywiście zabić komputery xD Nie ukrywajmy, ta gra wygląda jak gówno, dodali kilka nowoczesnych efektów, na siłę doczepili RT którego praktycznie nie widać.
W ogóle to jest najlepsze, już tam pomijając fakt, że kompletnie olali modele, i wszystko leci na oryginałach z 2007 roku co dzisiaj już wygląda kanciasto, to oni nawet nie
@soulburner: @Murasame: @Tasde:

Ten remaster to jest kupa i dno mułu. Poprawili oświetlenie i tekstury głównie i nagle tak wymagania skoczyły. Utylizacja CPU nadal do dupy, kompletnie nie przystosowana gra do działania na wielordzeniowych CPU. Do tego tak się chwalą tym swoim reytracingiem programowym, który działa na każdej karcie. No super ale może dlatego gra działa jak gówno? Może jednak dedykowane wsparcie sprzętowe dla RT to fajna rzecz... A