Wpis z mikrobloga

Hejo, pomóżcie... Nie mam pojęcia co robić. Pracuje w przedszkolu, na umowie mam napisane "asystent nauczyciela", ale w praktyce jestem nauczycielem już od maja. Tylko dlatego, że będę dopiero się broniła.
Mam umowę zlecenie 20zl na godzinę, zastanawiam się nad umową o pracę:
1. Od marca do mają byłam bez pieniędzy (według mojej szefowej nie należało mi się postojowe)
2. Zaczynamy budowę z narzeczonym ( 250km od miejscowości w której aktualnie mieszkamy)
3. Zastanawiamy się nad dzieckiem. Chyba z tego wszystkiego najbardziej dlatego chciałabym umowę o pracę.
Ale to jest taki spory januszex.. Odchodzilam już x razy, ale za każdym razem szkoda mi dzieciaków i dziewczyn, już coraz mniej normalnych, dlatego nie chciałam zostawić ich.. Teraz jedna zdecydowała się na dziecko, więc działają. Kolejna będzie odchodziła, bo studia dzienne.. Nie wiem co robić.. Pomocy!
Strasznie mnie denerwuje, że mam 22 dzieci na grupie wiek od 3 do 5 lat. Zrób zajęcia odpowiednie od wieku, posprzątaj, zajmij się dziećmi, nałóż im obiad, naczynia włóż do zmywarki, dezynfekcje zrób i 10 tysięcy innych rzeczy... Jesteśmy we 2 z tym wszystkim, jeszcze pół grupy śpi, według mojej szefowej tak jest wszędzie. Pracowałam w państwowym 9 miesięcy i może 2 razy miałam odkurzacz w dłoni... Czuję bezsilność, nie potrafię się zdecydować co będzie lepsze. Wezmę umowę o pracę to da mi najniższa krajową....
Przepraszam, że tak chaotycznie jest to napisane.
#pracbaza #przedszkole #januszex #gownowpis
  • 13
@NieMaProblemuKolego jest, jedna na 2 grupy żłobkowe i moja przedszkolną. Ale ona jest od wyłożenia na zlobku posiłków i sprzątaniu tam, ale pół dnia musi zamiatać na dworze czy jakieś nie potrzebne rzeczy robić. Zrobilam kiedyś o to aferę jak po otwarciu placówki po pandemia byłam z 12 dzieci sama, było mi strasznie ciężko wszystko ogarnąć, a ta dziewczyna musiała zamiatać parking i drzewa obcinać