Wpis z mikrobloga

@tellet: Na multiku jak ktoś strzelił ze snajpy to każdy krzak był przeszukiwany, bo to była jedyna jego wada ale ktoś tego mogł nie usłyszeć w ferworze walki
No te rajdy były bekowe, pamiętam ze na Bengalskiego w pewnym momencie to była jedyna taktyka aby go u----ć tymi gratami, a potem C+ z ciężarówki i skład gotowy. Chociaż u Niemiaszków czasem respili sie dzieci Hitlera z panzerschreckami i to była
  • Odpowiedz
Warcraft 3


@L3gion: Pamiętam, jaki zawiedziony byłem tym, że tej grze nie wystarczało 64MB ramu, ale mimo to wyglądała jak kanciaste g---o. Przez ten gówniany silnik nie zacząłem wcześniej grać w DOTA, bo mnie odrzucało.

W W3 ogółem "grałem, ale się nie cieszyłem", parafrazując klasyka (,)

Nie wiem, jak możesz umieścić W3 obok Supreme Commander czy Total War, proszę. SC wyglądał świetnie w momencie wydania i
  • Odpowiedz
@NoMercyIncluded: Koleś pisał o dobrych, popularnych RTSach z silnikiem 3D. Nie o tym czy gra była ładna bądź brzydka.

Sam w WC3 nie grałem za dużo bo byłem zwyczajnie za cienki, zdecydowanie jeden z bardziej wymagających RTSów w ogóle. Chyba najprzyjemniejszy do oglądania jeżeli ogląda się grę dwóch ludzi którzy wiedzą co robią.

Final Fantasy Tactics na PSX, zobacz sobie jakie to było paskudne. Często wymieniane jako najlepsza gra na
  • Odpowiedz