Aktywne Wpisy
miekki_am +512
Czytając gorące, dowiedziałem się, że roczniki 87-90 wygrały życie i - jako ostatnie roczniki - mogły kupować #nieruchomosci po niskich cenach. Otóż, kur**, nie. Opowiem anegdotę na własnym przykładzie. Studia skończyłem w 2012 roku, gdy oficjalne bezrobocie wśród ludzi młodych wynosiło ok. 25%. Moja ówczesna dziewczyna, a obecnie żona, również w tym czasie kończyła studia. Chcieliśmy zostać w mieście, w którym studiowaliśmy, spoza top 5, ale prawie rok rozsyłania CV,
kizalfon +57
Jestem wyczerpany. Jeszcze tydzień takiej pogody a powieszę się w kiblu.
Nie nie schudnę bo mam wagę idealną.
Mury są tak nagrzane że nawet mi nie wpada powietrze z dworu do pokoju nocą.
No
Nie nie schudnę bo mam wagę idealną.
Mury są tak nagrzane że nawet mi nie wpada powietrze z dworu do pokoju nocą.
No
Przypomnę że C4 ma mieć wyłącznie trzycylindrowe 1.2 o mocy od 110 do 155KM ( ͡° ͜ʖ ͡°) powodzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody
I kwestia mentalności. To co prawda się jakoś tam zmienia, ale w momencie gdy oni ( powszechnie ) będą gotowi jeździć 1.2 to u nas do segmentu A będą pchali 500ccm znowu.
Pierwszy raz w USA byłem w 2005, ostatni raz we wrześniu. U nich się zmieniło dużo mniej niż u nas
Na rynek europejski jest ta poniżej.
@Mirkosoft: Dokladnie tak mi się wydaje. Ludzie kupujący europejskie hatchbacki to margines i nawet jak już to zdecydowanie preferowane są niemieckie marki. USA stoi własną
Tak czy siak może jest i europejska ale ewidentnie widać inspiracje z amerykańskiej popkultury. Fryzury, technologia, pustynne krajobrazy
To nie jest reklama na amerykański rynek i tyle. To nie jest opinia tylko fakt.
Idę o zakład że i tak citroen nie wejdzie na rynek us w ciągu 5 lat