Wpis z mikrobloga

@Mr_Sawyer: Serio ? Mam ich w dupie, ale szanuję że rozkręcili markę od zera, od ćwiczeń, diet, zawodów itp itd.
A nie jakieś turbozjeby typu Mandzio, Nitashi, Karolek:

- "o patrzcie świnia, wepchnę ja do lawy - ale śmieszne hahahah"
- będę rzygał po sprajcie i bananie.

Już nawet takie abstra, które też włożyło w ciul pracy na swoją markę i ciężkiej pracy, nowe kanały, filmy, szkolenia dla youtuberów.

Zresztą to
@lisku_chytrusku: Promowali sport/siłownie zanim to było modne na polskiej scenie YT, uczyli techniki zanim to było obecne na polskiej scenie YT, zachęcili grube tysiące młodych do aktywności. Z Jako pierwsi na większą skalę byli na polskim fit-YT, wiec imo im się należy. Po prostu przyciągnęli dużo ludzi do tematyki okołosiłownianej. Wiele fitnesiaków teraz korzysta i czerpie z tego, że to oni w znacznym stopniu powiększyli "fit-community" w PL.
@lisku_chytrusku
I wiem, że wiele osób może się nie zgodzić, niepopularna opinia tu, ale staram się ocenić w miarę obiektywnie. Też mi się nie podoba content, w który poszli w ostatnich latach, kiedyś oglądałem, teraz nie, ale to rozumiem, wpasowują się w te słynne algorytmy YT czyt. celują w zasięgi.
W 2013 roku po wpisaniu jak zacząć na siłowni nie było setek filmików w języku polskim na YT jak to jest teraz.
a ogarnia ktoś może gdzie znaleźć koszulki takie jak z A7 z antypoślizgowymi plecami? (na stronie te, które mi się podobają są wyprzedane). nie, nie chcę zasilać WK ;-)
@BillyGugu No tak, niestety nagrywanie minecrafta gdzie zachowujesz sie jak debil jest mocno klikalne przez dzieci i dużo na tym zarabiają. Takie dziecko nie rozumie że to jest jakiś randomowy pajac i zechce kupić rzeczy z ich "sklepu". Tu nawet nie chodzi o grę samą w sobie, bo dzieci i tak nie umieją grać w to, tylko o sposób w jaki te pajace to prowadzą.