Wpis z mikrobloga

Czy ktoś jeszcze ma wrażenie że rioterzy odpowiedzialni za design postaci w #leagueoflegends zaczęli ostatnio grać za dużo w #heroesofthestorm? Jakby ktoś nie był zorientowany to mały skrót najbardziej podobnych umięjętności obydwu par postaci. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę że postacie w lolu wychodzą później więc ich zdolności są lepiej rozwinięte.
Lilia i Lunara- Postacie w obu przypadkach to centaury. Wiadomo że jakby Lilia wyglądała jak np. ivern to by to nic nie zmieniło. Ich umięjętności nie odpowiadają aż tak jak w przypadku drugiej pary.
Passyw w obu przypadkach to trucizna (Lilia przy zaklęciach, Lunara również przy atakach). Oprócz tego lunara porusza się 20% szybciej czyli ma podobną zdolnośc jak pasyw lilii na Q.
W- lunary spowalnia wrogów objętych trucizną a ult Lili ich spowalnia i usypia.
W lili to natomiast zmienione R Lunary czyli doskok nad wrogami.
2.Samira i Valla. (Szefie udało się, blizzard nas nie pozwał więc idziemy na całość zerżneliśmy 80% postaci i trochę ją zmieniliśmy)
Umięjętność pasywna Valli to trwające 6 sekund wzmocnienie nakładane (do 10 razy) przy atakach dające prędkość ruchu i obrażenia przy atakach.
W przypadku Samiry pasyw daje tylko movement speed za to ma masę dodatkowych możliwośc jak na przykład dash czy wybicie w powietrze unieruchomionych przeciwników.
Q- w obu przypadkach jest to strzał. Pocisk Valli odbija się trzykrotnie pomiędzy wrogami a Samira zadaje wzmocnione obrażenia jeśli walczy wręcz.
W różni się i jedyne co łączy obie umiejętności to możliwość czyszczenia fal.
E obie postaci mają możliwość dashowania. Samira dostaje 30% prędkości ataku a Valla wzmocnione obrażenia.
R- XD. Obie postacie mają taką samą umięjętność ostateczną o jednej róznicy. Valla może jej użyć kiedy zechce a Samira musi być nastakowana do maksimum z pasywu. Nie tylko podobnie działającą ale o takiej samej animacji.
Można sobie porównać oglądając Samira tutaj Valla tutaj (lepszego nagrania na youtube nie znalazłem a samemu nie mam czasu nagrywać)
Ogólnie to rozumiem że można się inspirować innymi grami czy filmami etc. przy tworzeniu postaci i skinów do nich ale teraz to już jest jasne robienie idioty z ludzi jeśli wmawia im się że dział kreatywny (za co oni biorą pieniądze? A no tak za granie w Dotę, Hots'a i Smite'a) ciężko pracuje i wymyślił tą postać sam. Gram w tą gierkę już ponad 9 lat i pewnie będę grać dalej ale w hotsa czy dote grywam aby zobaczyć inne postacie i system gry a nie w każdej grze taka sama postać. Jeśli blizzard postanowi pozwać Riot za ściągnięcie ich postaci (wątpie) to w tym przypadku im przyklasnę.
#hots #lol
  • 10
@wulkix: No gdzie Lunara podobna xD Jak skok dało sie stakować do 3 coś jak stare R akali i przeskakiwała nad wrogiem a nie waliła kosturem w ziemie. Zatrucie wroga było dość kluczowe a Lunara była range, inny styl gry. Valla podobnie już nie wspominając że u Lunary mogłeś brać korzenie a u Valli bestie na R.