Wpis z mikrobloga

Mireczki mały upadate und #chwalesie , jako ze emocje już opadły i właśnie do mnie doszło ile siana #!$%@? na weekendowa zabawkę oraz koszty utrzymania mogę się pochwalić. Cześć z Was może pamiętać moje posty na temat odrestaurowania cabrioleta, ku ciesze coponiektorych finalnej wersji osiągnąć mi się nie udało, jednak po sprzedaży owego cabrio (w stanie dobrym) oraz paru innych ruchach spełniłem jedno ze swoich ukrytych marzeń, jak i mokry sen fanów starych BMW.

850i, 300 koni i 4 biegowy automat. Jak to mówią, bunkrów nie ma ale tez jest zajebiscie, do wsadzenia i porobienia trochę będzie, ale to nic.

#bmw #motoryzacja
P.....n - Mireczki mały upadate und #chwalesie , jako ze emocje już opadły i właśnie ...

źródło: comment_1598729939iss11XykLcW5TcqBwtEMnG.jpg

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a) w klasykach nie chodzi o osiągi, tylko prestiż i przyjemność z posiadania czegoś wyjątkowego. Równie dobrze mógłbyś mówić czemu cl600 jak można cl500 z v8

b) zupełnie bez znaczenia jest moc czy przyspieszenie, tylko jw. i rzadkość modelu

c) to zupełnie inny target niż jeżdżenie dupowozem na co dzień

d) mustang r4 powstał TYLKO przez normy i ekologow

e) mustang Eco w ogóle się nie sprzedaje, a wersja v8 wciąga go pod każdym względem

f) za te 40 lat, to mustangi v8 dalej będą miały dużo większą wartość kolekcjonerską
bylem_zielonko - > a) w klasykach nie chodzi o osiągi, tylko prestiż i przyjemność z ...

źródło: comment_1598785543qqzMEmAvvr8LFVQFPJbAvu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Zwracam tylko uwagę na fakt częstego wyśmiewania współczesnych małolitrażowych samochodów przez takich "fanów motoryzacji".


@bylem_zielonko: przecież w temacie rozmawiamy o starej 8er gdzie rozmawiamy o pojemnościach między cztery, a pięć litrów, a nie o nowym Focusie z ecobostem 1.0

Są ludzie którym wystarczy taki ford, a są pasjonaci którzy lubią mieć minimum 6
  • Odpowiedz
przecież w temacie rozmawiamy o starej 8er gdzie rozmawiamy o pojemnościach między cztery, a pięć litrów, a nie o nowym Focusie z ecobostem 1.0

Są ludzie którym wystarczy taki ford, a są pasjonaci którzy lubią mieć minimum 6 garów


@Atreyu: tak wiem, ale już sam wydźwięk Twojej wypowiedzi jest taki, że jak ktoś bierze współczesnego ecoboosta z czterema cylindrami (albo jakieś inne auto z jeszcze mniejszą liczbą cylindrów) to już nie jest pasjonatem motoryzacji. A podałeś jakiś najsłabszy silnik z gamy Focusa zamiast 2.3 ecoboost z Focusa RS (to ten sam silnik co w Mustangu i jeszcze lepsze osiągi, bo mniejsze auto). Dopiero takie porównanie ma sens skoro mówimy o 6, 8 czy 12 garach i pasjonatach motoryzacji.

Juz nie wspomnę o amg 45 S, które ma 421 KM z dwulitrowego R4 - czy to też silnik
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko: Nie popieram #!$%@? mądrości typu "śmiejom się z małolitrażówych silników i obrażajo" w temacie gdzie ktoś chwali się tak pięknym klasykiem

Załóż swój temat gdzie będziesz pokazywał nam magię trzech cylindrów z turbo

Foka i A klasa to kompakty w wyczynowych wersjach, tam dwa litry to już jest dużo i wystarczająco do tej
  • Odpowiedz
Mi pali R6 tylko 17l, czyli tyle co w starym V8,


@Atreyu: ale to przy muskaniu pedału gazu (mówie o jeździe w dużym mieście) :)

Jeszcze raz (mam nadzieję, ostatni) w klasykach zupełnie nie chodzi o osiągi, czy czas do setki - tylko o ekskluzywność i przyjemność z posiadania czegoś wyjątkowego - coś niemożliwego w nowym Fordzie 1.0 prosto z salonu, czy czymkolwiek tego
  • Odpowiedz
miała dwa litry i 421 koni to wziąłbym taką zamiast r6, które trzeba mocniej pomodować


@bylem_zielonko: nie wiesz zupełnie o czym piszesz w tym momencie jak chodzi o modowanie R4 2.0 i R6 3.0

Na pewno nie ze swojej własnej
  • Odpowiedz
@Atreyu:
ale to w amg masz w serii i się niczym nie martwisz i nie musisz modować. Nie znam się na modach, ale w tym r6 sama mapa silnika da tylko 60KM więcej w miarę bezpiecznie, a jak chcesz więcej to pewnie intercooler, downpipe, wydech, katy out, pompa paliwa, większe turbo zabawy sporo, koszty też, a i efekt taki, że nie wiadomo na o ile żywotność silnika spada.
  • Odpowiedz
Chyba nawet zapomniałeś że M235i to nie konkurent A45, tylko M2 gdzie siedzi 444 konne S55 z M4


@Atreyu: jaki konkurent? xD przecież bezpośrednim konkurentem jest właśnie a45 amg i RS3.

Nie jestem na bieżąco w temacie wersji M2 i wszystkich wersji bmw 2, ale s55 siedzi w najnowszych wersjach Competition i "stara" M2 produkowana wtedy gdy było w ofercie m235i (teraz jest m240i) miała około 370KM i n55, więc "trochę
  • Odpowiedz