Wpis z mikrobloga

Wiedźmin 3 to dobra gra, ale jest w niej sporo źle zrobionych i nie potrzebnych rzeczy. Dajmy na to Większość zbroi które nie są częścią wiedźmińskich rynsztunków wyglądały paskudnie i nie umywały się do tych z dwójki. Jeszcze zbroja którą dostajemy na początku gry, która świetnie wygląda i była we wszystkich trailerach, reklamach i jest nawet na okładce. I nie dali możliwości jej ulepszania no nawet co te 6 leveli, a dodali ją potem w dodatku jako zbroję cechu żmii. Czemu pierwsze poziomy zbroi wilka są dopiero dostępne po przybyciu do kaer morhen co jest początkiem końcówki gry (chociaż gra trwa jeszcze sporo). Po co tyle niepotrzebnych pytajników na morzach skellige, skoro bez nich mapa wyglądała by o wiele lepiej. Czemu południowo-wschodnie velen jest tak nie wykorzystane w fabule? Po co cd projekt robił ten ogromny obóz nilfgaardu skoro nawet tam się jeden główny quest nie odbywa? Są tam tylko 2 poboczne zadania na 15 minut razem. Czemu zamienili biały most w oxenfurt, (tak, oxenfurt miał być na początku białym mostem, stąd taki dziwny wygląd który nie pasuje do opisów książkowych) skoro też nie jest jakiś bardzo ważny w fabule (głównej, bo w dodatku go rozwinęli) i głównie przez oxenfurt "przebiegamy" w czasie questów i jesteśmy tam na chwilę. Czemu większość mieczy ze schematów jest na jakieś wysokie levele, a kiedy już możemy je stworzyć to mamy zwykle wiedźmiński rynsztunek który jest lepszy. I co najważniejsze, czemu nie ma znacznika we wrońcach i za każdym razem musimy biegać do kasztelu spod wejścia gdzie dwóch żołnierzy prowadzi zawsze ten sam dialog o tym jak to "dali się sklepać jak novigradzkie dziwki".
#wiedzmin
#gry
#wiedzmin3
  • 20
@Teutonic_Reich co do pytajników masz rację, powinna być opcja no HUD i coś na podobieństwo opcji eksploracji AC Odyssey. Gra ma wiele niedociągnięć, tak jak napisałeś. Mam nadzieję, że (o ile powstanie) kolejny tytuł CDProjekt w świecie fantasy będzie syntezą dobrych cech każdej części trylogii...
@leobonheart: te pytajniki, czy tam 'points of interest' na mapie szło chyba jakoś wyłączyć
@Teutonic_Reich: większość uwag w sumie się zgadza z moimi spostrzeżeniami, zwłaszcza ten punkt szybkiej podróży we wrońcach, który #!$%@? został tam chyba tylko ze względu na jeden zwrot fabularny
Zbroje w większości były meh, ale po chwili byłeś już tak przepakowany, że nie musiałeś specjalnie zwracać uwagi na staty tego, co nosisz
@leobonheart: Prawie zerowy wpływ decyzji z dwójki jest kolejnym minusem trójki. No bo co te decyzje dają? Jedną misję poboczną jak letho nie zabiłeś? Roche nawet ci nic nie powie na temat tego że uciekłeś z iorwethem, a reszta ścieżki z vergen jest całkowicie pominięta w 3. Podobno wątek saski dokończyli w jakimś komiksie, ale to nie wiem jakim.
@Teutonic_Reich w zasadzie ja grałem nie przeszkadzało mi to wszystko, dopiero jak czytam twojego posta to stwierdzam sam do siebie "kurde, faktycznie tak było!". Przeszedłem raz, zatrzymałem się w trakcie ng+, ale to przez zmęczenie grą na beznadziejnym kompie (mod żeby dało się zjechać niżej niż ultra low i max 30fps...), jak kupię sobie nowego to na pewno przejdę jeszcze raz :D Ale dla mnie to łażenie, zwiedzanie świata, sprawdzanie każdego zakamarka
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Teutonic_Reich: ja sam jestem uzależniony od znaków zapytania (ubi to moje ulubione studio), ale wiedźmin mnie pod tym kątem wymęczył straszliwie, szczególnie na skellige.
Ogólnie to do całej litanii dodałbhm to, że system walki jest co najwyżej średni, a element tworzenia postaci wygląda jakby był na siłę, bo dopiero na najwyższym poziomie trudności potrzebujesz czegoś więcej niż quen + igni. Mi umiejętności wydawały się mało użyteczne, a samo drzewko nielogiczne. Dwójka
@Teutonic_Reich: Wiedźmin 3 to nazbyt idealizowana gra. Słabiutkie zbroje itp, to nic w porównaniu do żałośnie krótkich utworów eksploracyjnych, biorąc pod uwagę wielkość map. Łeb mnie bolał słuchając te zapętlające się po niecałych 3 minutach męczące utwory w Velen... No i te zepsute noce.. Zero klimatu, jakiegoś większego zagrożenia... No i NON STOP wiejący wiatr, w każdej części mapy... Serio tak mało osób zwraca uwagę na to?
Wiedźmin 3 nie był grą w żaden sposób rewolucyjną. Jednak sam świat gry był wspaniałe pokazany. Żywy świat, niejednoznaczne postacie, jak chociażby sam Geralt dawały poczucie, że nie gramy w kolejna gre „uratuj świat przed złem”. Nawet sama wulgaryzmy w grze, które były wrzucone naturalnie, nie na sile jak w niektórych produkcjach dawały poczucie, że producenci starali się i im to wyszło.
Sama gra jak dla mnie wzięła to co najlepsze z
@Teutonic_Reich: Dodałbym, że w grze nie ma żadnego ciekawego antagonisty, bo dziki gon jest zupełnie bez charakteru. W całej grze wypowiadają chyba 5 zdań.
W ogóle te elfy aen elle nie odpowiadają książkowym oryginałom. Ci z gonu to bardZiej ogry niż elfy, w dosyć absurdalnych zbrojach. Nie rozumiem też czemu Avallah jest tak chętny do pomocy, bo z książek wynikało, że elfy to ludobójcy, którzy pozostawiają ludzi przy życiu jedynie jako