Wpis z mikrobloga

@cwlmod: nie wymieniłeś nawet podstawowych problemów N54: elektryczna pompa wody, pompa wysokiego ciśnienia, pizoelektryczne wtryski, wastegate rattle - to są rzeczy typowe, dotyczące prędzej czy później każdego egzemplarza i drogie w naprawie

Nagar się czyści raz do roku i jest spokój. Chłodzenie rurki/króćce/łączniki to pęka. Już trzy elementy wymieniałem, dwa wywaliło podczas jazdy, jeden rozsypał mi się w rękach podczas sprawdzania. Za każdy płaciłem 15-20 funtów. Wymiana samemu jak się
  • Odpowiedz
@Atreyu: Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°) czyli zakładając ze nic poważnego nie dupnie, a plastiki wymienię to jakoś to będzie. To, że sobie zażyczy co jakiś czas te parę tyś, to nic takiego jeszcze do póki jakoś można estymować ile jeszcze czasu pojeździ a nie, że jebnie gdzieś w trasie i koniec. Kupił byś drugi raz ?

w trasie 8, po mieście 17


To jeszcze jestem
  • Odpowiedz