@sebsossj: jak gralem w nfs z 2016 ten co byla wieczna noc to bylo odwrotnie, ja mialem lemon lambo a wszyscy przeciwnicy jakies graty, ta gra byla #!$%@? calkowicie
@ActiveekHere: Po co komu mega szybkie Lambo, Ferrari lub Porsche, Golf po tuningu starczy, te nowsze NFS to porażka. Te wszystkie catch upy, Rubber bandingi, srać na to. Starsze NFS były normalne, przeciwnicy jechali po swojemu, co ja robiłem to była moja sprawa, a w tych nowych to jest #!$%@?, nudne, jazda kilka okrążeń, a pod koniec i tak na ostatnim zakręcie wyprzedzą.
@krykoz: W NfS zawsze jeździło się jak po szynach z przeciwnikami łamiącymi prawa fizyki, tylko wcześniej nie było zbyt wielu alternatyw. Teraz przy forzie taki NfS wygląda komicznie
te nowsze NFS to porażka. Te wszystkie catch upy, Rubber bandingi, srać na to. Starsze NFS były normalne, przeciwnicy jechali po swojemu
@krykoz: ciekaw jestem o których "starszych" i "nowszych" NFSach mówisz? Most Wanted z 2005 roku miał bardzo mocny rubberbanding, ostatnio grałem w Underground 2 i był subtelniejszy, ale był.
@krykoz: człowieku przecież stare też kantowały jak #!$%@?.
NFS Undeground z 2003 roku, wyścig nr 103. Rubberband tak silny, że orał KuruHS na poziomie easy. KuruHS to jeden z najlepszych graczy NFS na świecie, ma wiele rekordów świata w speedrunowaniu tych gierek.
NFS Most Wanted. Boss #9 - Earl. Najtrudniejszy boss w grze z powodu swego rubberbanda. Choćbyś nie wiem jak szybko jechał to siada ci na zderzak i często wyprzedza
@krykoz: niby które? W każdym NFSie miałeś system catchup, nawet w takim 20-letnim High Stakes. Następne Hot Pursuity, Undergroundy i inne klony Most Wanted doprowadzały to tylko do granic absurdu.
Nie wiem jak dla was, ale dal mnie #!$%@? jest zaczynanie z koks autami - zaczynasz gre a na start dostajesz jakieś porsche , lambo, masteraty czy ferrari. No #!$%@?, zajebisty progres. Jakbym zaczynał od jakiegoś zwyklego golfa i po kolei piął się do góry kupując coraz to szybsze i droższe cacka to byłoby coś. A tak to #!$%@?, 24/7 hiperauta
@Erda: MW 2005 - jedno z pierwszych aut to właśnie Golf, z tego co pamiętam, jeśli gra wykryła save z U2, to dawała parę tysięcy kasy więcej i można było od razu go kupić.
@krykoz: ciekaw jestem o których "starszych" i "nowszych" NFSach mówisz? Most Wanted z 2005 roku miał bardzo mocny rubberbanding, ostatnio grałem w Underground 2 i był subtelniejszy, ale był.
NFS Undeground z 2003 roku, wyścig nr 103. Rubberband tak silny, że orał KuruHS na poziomie easy. KuruHS to jeden z najlepszych graczy NFS na świecie, ma wiele rekordów świata w speedrunowaniu tych gierek.
NFS Most Wanted. Boss #9 - Earl. Najtrudniejszy boss w grze z powodu swego rubberbanda. Choćbyś nie wiem jak szybko jechał to siada ci na zderzak i często wyprzedza
Wozy AI skalował się do twojego, a całego Most Wanted można było skończyć Cobaltem SS ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@krykoz: niby które? W każdym NFSie miałeś system catchup, nawet w takim 20-letnim High Stakes. Następne Hot Pursuity, Undergroundy i inne klony Most Wanted doprowadzały to tylko do granic absurdu.