Tak z czystej ciekawości to jaka jest dominującą praktyką jeśli chodzi o #leasing #motoryzacja - ludzie wykupują samochody, czy raczej oddają i płacą niską ratę? Chodzi mi głównie o leasing konsumencki #motoryzacja
@Nolej patrząc po moich znajomych to niska rata i zwrot.
Generalnie jestem noob jak chodzi o finansowania, ale niespecjalnie mogę w przypadku leasingu konsumenckiego znaleźć argumenty jak to się może komuś opłacać.
Dla mnie to Taka forma finansowania pozwalająca staremu gościowi jeździć autem na które go nie stać.
Jak nie możesz sobie wrzucić w koszty miesięcznej faktury to sporo przepłacasz za auto, dla osoby fizycznej sugeruje znaleść jakiś dobry kredyt na auto, bądź podpytać kogoś z rodziny kto ma DG i czy weźmie na siebie auto, tylko wtedy musiałby się rozliczać z Tobą z kwot netto
I wtedy czy bierzesz najem, czy wykupujemy musisz sobie obliczyć co się bardziej opłaca, właśnie kończę spłacać w leasingu golfa, wykupuje i sprzedaje na
@bigger: też jestem zielony jeśli chodzi o kwestie finansowania, ale chciałbym się zorientować jakie są powszechne praktyki, wady, zalety żeby sobie własne zdanie wyrobić. Moje zdanie jest podobne do Twojego, no bo załóżmy, że stać Cie płacić 1.5k miesięcznej raty, nie masz wkładu własnego: możesz wziąć samochód z tego co widzę nawet i za 130 tysięcy, płacić przez 3 lata ratę, ale potem zostajesz z niczym, trochę to takie (przynajmniej
Rata na taki samochod z leasingu z jakims malym wykupem i dosc mala wplata wlasna to ~3k pln/na miesiac - dokladnie nie chce mi sie liczyc. Myslisz ze kogos pracujacego na etacie zwykle stac na takie auto?
Ja im bardziej rozgladam sie po swoich znajomych tym bardziej jestem przekonanany to leasing konsumencki to kolejne narzedzie,zeby wycisnac z szarego czlowieka ile sie da. Taki trik czy rodzaj manipulacji i kolejny