Wpis z mikrobloga

Z mojego doświadczenia wynika, że przez booking jest raczej taniej niż bezpośrednio (zniżki).
Jest to przykre...
druga kwestia wyglada tak, że jak zrobisz rezerwacje przez booking to januszerka boi się złych komentarzy bo przez booking robią większość obrotu.

Support bookingu jest bardzo słaby. Raz mieli mi zwrócić kasę za różnice między tym co zaproponowali a co ja wynająłem (lokal gdzie wynająłem był po prostu zamknięty) to przestali się odzywać.
Za 120pln szkoda
  • Odpowiedz
@PaulStanley: Jezeli komus cos sie #!$%@? to najzwyczajniej w swiecie sie przeprasza. Pracowac w branzy uslug turystycznych i nie miec pojecia jak rozmawiac z klientem to niestety Januszerka i to na calego. Ty zgadujesz ze tam mogl sie wkrasc blad czy cokolwiek innego. Czy uwazasz ze wlascicielowi osrodka w ktorym mial nocowac OP spadlaby korona z glowy jakby wyjasnil i przeprosil? I jeszcze ten tekst o “cennych pieniazkach”. OP mial
  • Odpowiedz
a gdzie zadośćuczynienie?


@Bekoski: Nie ma takiej potrzeby.

Gość chce noclegu w konkretnych warunkach, a obowiązkiem właściciela jest zapewnić ten nocleg, skoro doszło do overbookingu. Jeżeli właściciel zapewnia nocleg w pobliżu, to nie ma powodu do jakiegoś "zadośćuczynienia", bo klient dostaje to, czego szuka.

Jeżeli właściciel oferuje zastępstwo, a gość z jakiegoś innego powodu niż różnica w jakości czy dużo gorsza lokalizacja, nie chce na to iść, to normalnie rezygnuje
  • Odpowiedz
@delo86: podejrzewam gdyby OP nie wyjechał z tym swoim tekstem to i przepraszam by dostał. To ze komuś się coś pochrzaniło tez nie zasługuje na takie traktowanie, wiec wcale mnie nie dziwi odpowiedz właścicielami. Nie jest profesjonalna ale tak jak mowie to są tylko jakieś pokoje u Grażynki a nie Hilton, przecież to sobie Grażynka jakaś prowadzi a nie zatrudnia jakiegoś recepcjonistę hotelarza. Nikt od niej nie wymaga żeby miała
  • Odpowiedz
@PaulStanley: Ale to nie OP spieprzyl wiec OP mial prawo sie #!$%@?. Ty znowu cos podejrzewasz, a nie patrzysz na proste fakty. Ciebie nie dziwi odpowiedz wlasciciela bo widocznie nie masz pojecia o prowadzeniu uslug w sektorze turystycznym. Przez jakies 5-6 lat pracowalem na roznych stanowiskach w Hotelach 5* nie tylko w Polsce wiec cos tam wiem na temat branzy. Tak wiec jeszcze raz zebys dobrze zrozumiala. Gdy popelniasz blad,
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: ale ja cały czas powtarzam ze Grażynka w pokojach gościnnych w Pcimiu dolnym nie jest profesjonalistą. Dlaczego miałaby być, zatrudnia kogoś z hotelarstwa? Nie, pewnie sama wynajmuje to ze swoim mężem i nikt jej nie musi mówić jak ma się zachowywać. Jej wina jak jest bezpośrednia, a jednak mimo wszysyko rating ma dobry. Czego jeszcze nie rozumiesz
  • Odpowiedz
@delo86: właśnie typie tak się składa ze mam XD wieloletnie obserwacje, bezpośrednie. Właśnie pokroju pokoje u Grażynki. O ile jeszcze znajomi potrafią wycisnąć przepraszam tak tutaj masz jedna wiadomość gdzie właściciel nawet nie miał szansy (poza pierwsza wiadomością próbując załagodzić sytuacje) tego powiedzieć, został oskarżony przez OPa o zaniedbanie, mimo ze właściciel miał dobre chęci.

OP zasługiwał na przepraszam w pierwszej wiadomości ale nie ma się co dziwić ze dostał
  • Odpowiedz
ale ja cały czas powtarzam ze Grażynka w pokojach gościnnych w Pcimiu dolnym nie jest profesjonalistą.


@PaulStanley: 1. to Karpacz.
2. ma swój własny pensjonat.
Jak Grażynka ma bistro u Grażynki to też nie jest profesjonalistką i może być opryskliwa?
  • Odpowiedz