Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kopszmercen: @Mithrindil: panowie ja nie mowie ze maja robic jak kiedys po swojemu i miec wylane w zyski. Ale mogli by chociaz udawac ze zyski to nie wszystko i chociazby w opcjach zostawic takie bajery jak hydro. Nie sam citroen ale jak kolega wspomnial i Porsche robi ciut inne samochody jak kiedys. Ja poprostu mam wrazenie ze kiedys marka wyznaczala kierunek rozwoju aut (porsche szybkie, cytryny wygodne, saab
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nadrat24: teraz auto nie ma się wyróżniać, teraz auto ma być marką premium, ma świadczyć o bogactwie kupującego a nie o jego indywidualizmie.
Taka smutna prawda.
Kiedyś mercedes czy bmw były drogie bo były tylko duże i drogie modele. Takie marki były poza zasięgiem przeciętnego zjadacza chleba, stąd nikt o nich tak naprawdę nie marzył. Odkąd marki premium zaczęły klepać modele z niższej półki cenowej, zaczęły być w zasięgu takich
  • Odpowiedz
@reaktiv: Na rynki azjatyckie producenci oferują znacznie więcej modeli niż na rynku europejskim. Ale niezależnie od tego, Citroen na wszystkich rynkach całkowicie wycofał się z produkcji samochodów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym. Rozumiem, że było to drogie w produkcji zawieszenie, ale przecież klienci bez problemu dopłaciliby, aby takie zawieszenie mieć w swoim aucie. W dodatku zawieszenie ostatniej generacji było już w pełni dopracowane. W rodzinie mam 4 citroeny C5 X7, wszystkie z
  • Odpowiedz
@nadrat24: Citroen walczy głównie ceną. To są jedne z najtańszych samochodów w swojej klasie które starają się wyglądać na droższe niż są.

Druga sprawa - to ze Tobie się SUVy i Crossowery nie podobają to nie znaczy za cała idea jest z d--y pomyślana :) ja bardzo doceniam zalety takiego samochodu i wolałbym mieć Crossovera niż zwykły kompakt. I wyniki sprzedażowe takich samochodów potwierdzają ze nie tylko ja - No
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mithrindil: nie zaprzeczam, z suvami bardziej chodzilo o kreowanie przez marketingowcow czegos co ludzie beda chciec mimo ze moze miec sredni sens. Jakby nie januszowac, to kiedys auta byly ciekawsze mimo teoretycznie biedniejszych wyposazen. Ale branza ewoluuje, i to ewoluuje coraz szybciej :) zobaczymy tylko czy na dobre czy nie bardzo
  • Odpowiedz