Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fritzowski: I strasznie wygodne. Właśnie kręcimy reklamę z tą oto sztuką. Kierownica chodzi mięciutko. Kamerki, sensorki, ekraniki. Normalnie klasa premium.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@silentpl: moj ojciec 30 lat temu mial citroena cx, sam pare lat temu kminilem nad c5/c4. To co dzis jest sprzedawane jako citroen utracilo wg mnie cala klase i ekstrawantyzm citroena i stalo sie modnymi suvami bez wyrazu. Z niesamowicie ciekawej marki do kolorowych golfow o umownej stylistyce (jestem w stanie przebolec te swiatla, ale te airbumpy to jest jakis zart). Wg mnie citroeny powinny byc dzis wycinane z plazmy, z
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Wiem ze dzis w ten sposob by hajsu nie zarobili, ale wydaje mi sie ze nie sam hajs jest istotny.

@nadrat24: no nie wierzę :)
Do pracy też chodzisz bo lubisz a cała wypłata na caritas?
  • Odpowiedz
ale wydaje mi sie ze nie sam hajs jest istotny.


@nadrat24: niestety tu się mylisz. Nie można wszystkiego traktować czarno-biało, trzeba iść na kompromisy żeby przetrwać. Bezkompromisowy był Saab i widać jak skończył. Dzisiaj nawet Porsche idzie na kompromisy i obok 911 wprowadza modele, które napędzają sprzedaż: Cayenne, Macan, Panamera - nie wpisują się w "stare" DNA marki a jednak są, bo się sprzedają. To samo jest z Citroenem - nie
  • Odpowiedz
@Zielone_Jabuszko_Rosnie_Sobie: Od samego początku jeździłem samochodami z koncernu PSA. Miałem każdą generację C5, wszystkie z hydro. Citroen rezygnując z tego zawieszenia, strzelił sobie w stopę, pozbył się ważnego atutu, który wyróżniał tą markę na tle konkurencji. W aktualnie w ofercie są same Crossovery/SUV, brak kombi, sedan, liftback.
Nie twierdzę, że nowy Aircross jest złym samochodem, bo jak widać znalazł nabywców, którzy są zadowoleni, ale mnie PSA nie przekonało.
  • Odpowiedz