Aktywne Wpisy
maku_21 +17
Czy są tu mirki które kompletnie nie znają się na naprawach auta i wszystko oddają do roboty mechanikom czy tylko ja jestem jakiś dziwny. Kompletnie się nie znam na motoryzacji pod względem napraw. Lubię samochody i ogólnie motoryzację ale nie znam się na takim grzebaniu przy furze. Niektórzy mi mówią że jeżdżenie z każdą najmniejszą p------ą do mechanika to głupota a ja po prostu wolę zapłacić ale mieć pewność że wszystko jest
Pytanie do osób które wzięły kredyt w większym mieśćie na 600+ tysięcy. Nie boicie się że stracicie pracę i szybko tak dobrze płatnej nie dostaniecie? Myślę że ktoś kto bierze tak wysoki kredyt to nie pracuję za minimalną. Co więcej nawet taka poduszka na pół roku może nie wystarczyć.
#korposwiat #kredythipoteczny #nieruchomosci #pracbaza #pracait
#korposwiat #kredythipoteczny #nieruchomosci #pracbaza #pracait
Nie dlatego że jestem nietolerancyjny, tylko dlatego że robicie k---e z logiki. Chłop zniszczył czyjaś własność, rzucił się z łapami na innego człowieka, chwalił się kradzieżą na ig a wy się dziwicie ze go zawinęli do aresztu?
No tak, bo w waszej tolerancji zawijać można tylko prawaków, którzy niszczą mienie na marszach. Żeby nie było, zawijanie prawakow tak jak i każdego, w sytuacji kiedy złamał prawo oczywiście też popieram.
Tęczowa lewica na zachodzie znalazła sobie za idola ćpuna i kryminaliste. Widzę że Wy też chcecie być nowocześni i idziecie w te stronę.
A ja siedzę, czytam wasz ból d--y i mam nadzieję że to dopiero początek aresztów , bo póki co wszystkie wybryki uchodziły wam płazem.
#neuropa
#bekazlewactwa
#4konserwy
#bekazlgbt
Ale ten Margot to oczywiście do ciemnej, wilgotnej celi z karakuchami :D
Owszem, dlatego.
@atteint: Możesz podrzucić jakieś info czym sobie na to "zasłużyli"? Słyszałem, że było jakieś łamanie prawa. Pytam serio bo nie śledzę wydarzeń ostatnio.