Wpis z mikrobloga

Czy są tu mirki które kompletnie nie znają się na naprawach auta i wszystko oddają do roboty mechanikom czy tylko ja jestem jakiś dziwny. Kompletnie się nie znam na motoryzacji pod względem napraw. Lubię samochody i ogólnie motoryzację ale nie znam się na takim grzebaniu przy furze. Niektórzy mi mówią że jeżdżenie z każdą najmniejszą p------ą do mechanika to głupota a ja po prostu wolę zapłacić ale mieć pewność że wszystko jest zrobione poprawnie i że mogę bezpiecznie jeździć. Takie mnie przemyślenia wzięły no bo w końcu jak to w steorytypowym świecie bywa jak to facetem nie umie drobnych napraw zrobić.

#motoryzacja #samochody
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@maku_21

pewność że wszystko jest zrobione poprawnie i że mogę bezpiecznie jeździć

oj ja bym taki pewny nie był
wielu robi tak bardzo na o-------l że lepiej że człowiek tego nie widział
  • Odpowiedz
@maku_21 Mam tak samo, prawko od 16 roku życia, 32 lata na karku, wiele aut sie przewinęło i nigdy nie grzebałem w aucie tylko warsztat i tyle, wszystko zawsze było elegancko, zero problemów. Lepiej się zająć czymś innym w tym czasie i mieć z bańki.
  • Odpowiedz
@maku_21: no ale ty masz z tym problem czy jak? To jeździj sobie dalej, co nam do tego. Ja sobie zawsze sam grzebałem bo mnie po prostu nie było stać na mechanika, żeby z każdą p------a jeździć, a teraz mi już tak zostało że co mogę to ogarniam sam
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@eugeniusz_geniusz czy mam z tym problem? Raczej nie po prostu nie lubię zabierać się za coś na czym się nie znam a komentarze niektórych osób mnie wkurzały, irytowały. Raczej wpis typu że chciałem się wyżalić xd
  • Odpowiedz
@maku_21: a czym się zajmujesz zawodowo?
powiedzmy, że jesteś sprzedawcą w markecie elektronicznym,