Wpis z mikrobloga

@ZeT_: kolejni dobrzy byli od Blacka, gdzie najpierw Tyson w reklamie mówił (a raczej czytał jak robot z promptera), że ojejku jejku, dzielni powstańcy itd., a potem podczas wywiadu stwierdził, że Polakom g---o się stało w porównaniu z tym, co się działo i dzieje z Murzynami w USA. Ale jedni i drudzy mają dobrą nauczkę, na takich wydarzeniach kampanii marketingowych się robić nie powinno.
  • Odpowiedz
@ZeT_: i dobrze mowia, k---a kraj wiecznych narzekaczy jak to złe o jak niedobrze, a jeden z drugim k---a trzecim nie potrafi wziąć się za robote i do czegos w życiu dojść. Wieczne gloryfikowanie porażek i niedoli
  • Odpowiedz
@defensive_midfielder: Nikt normalny nie wróżył bankructwa całej korporacji stojącej za tym napojem, ale za to przedtem niezwykle silna marka jaką dysponował ów energetyk jest obecnie nieporównywalnie słabsza i początkowo firma ponosiła spore straty finansowe i została również zmuszona do znacznego obniżenia ceny swojego produktu.
  • Odpowiedz
@ZeT_: Nie rozumiem jak ktoś przy zdrowym umyśle mógł wpaść na sam pomysł by zrobić to w ten sposób....
Szydzenie z bohaterów wojennych! i jeszcze polska firma, no debile po prostu.
  • Odpowiedz