Zastanawiam się co mają do tego studia marketingowe. Jedyną osobą z marketingu, która tu zawiniła to ktoś kto przyklepał plan wpisów w mediach społecznościowych - o ile kiedykolwiek przyklepał, bo często jak jest dłuższa współpraca z agencją reklamową to się daje wolną rękę i liczy na zdrowy rozsądek ludzi z agencji ( ͡°͜ʖ͡°) Ewentualnie to mógł być szybki strzał agencji, bez konsultacji ze zleceniodawcą.
@PiersiowkaPelnaZiol: Historia to jest fundament do planowania więc nie mów że ludzi coraz mniej zaczyna interesować. Ona nigdy nie interesowala takich jak ty z IQ na poziomie 80
@m__o: Oczywiście, że powinniśmy wyciągać wnioski z historii. Szkoda, że większość ludzi jedyne wnioski jakie wyciąga, to te emocjonalne, typu „Nie mogę dziś godnie żyć, bo Niemcy z Ruskimi nas rozgrabiły 200-100 lat temu i sprzelali do
@ZeT_: dwie pieczenie na jednym ogniu Uderz w czczenie w-------u tysiąclecia który pozostawił zgliszcza miasta i 60x więcej cywilnych trupów niż ataki na WTC w USA -uuuuuuuuuu
Uderz także w narodową przywarę wiecznego patrzenia w przeszłość i rozpamiętywania zadanych ran mimo upływu pokoleń od tych
@ZeT_: Mieli rację, ale motłoch należy głaskać i wmawiać to, co chcą usłyszeć.
Dlatego są firmy, które z chęcią dawały materiały by gazować/mordować ludzi podczas 2 wś, a dzisiaj mają tęczę w profilu i jak będzie trzeba, to za kilka lat będą mieć w profilu to co modne, czy jakieś logo totalitaryzmu mordującego ludzi czy coś innego, nieistotne, marketing ma się zgadzać. ( ͡°͜ʖ͡°)
#heheszki #warszawa #powstaniewarszawskie
Ewentualnie to mógł być szybki strzał agencji, bez konsultacji ze zleceniodawcą.
@m__o: Oczywiście, że powinniśmy wyciągać wnioski z historii. Szkoda, że większość ludzi jedyne wnioski jakie wyciąga, to te emocjonalne, typu „Nie mogę dziś godnie żyć, bo Niemcy z Ruskimi nas rozgrabiły 200-100 lat temu i sprzelali do
Uderz w czczenie w-------u tysiąclecia który pozostawił zgliszcza miasta i 60x więcej cywilnych trupów niż ataki na WTC w USA
-uuuuuuuuuu
Uderz także w narodową przywarę wiecznego patrzenia w przeszłość i rozpamiętywania zadanych ran mimo upływu pokoleń od tych
Dlatego są firmy, które z chęcią dawały materiały by gazować/mordować ludzi podczas 2 wś, a dzisiaj mają tęczę w profilu i jak będzie trzeba, to za kilka lat będą mieć w profilu to co modne, czy jakieś logo totalitaryzmu mordującego ludzi czy coś innego, nieistotne, marketing ma się zgadzać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)