Wpis z mikrobloga

Siemanko Mirki. Trochę mnie nie było. Ale wracam z podwójna siłą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mam sporo materiału z ostatniego superOESu z Kielc. Onboard i nagranie z zewnątrz każdego przejazdu. Co myślicie o krótkiej wrzutce na YouTube? Nie ukrywam, że ilość obserwujących mnie na insta i plusy oraz komentarze pod moimi wpisami mocno mnie zmotywowały . Nie zwalniam tempa z przygotowywaniem auta pod zawody. Dzisiaj wybieram się na hamownie i „małe” zakupy. Wszystko będę wrzucał na relacje na profilu na insta -> sliwa_racjing ()

Tag do obserwowania —> #sliwaracing

#motoryzacja #superoes #wyscigi #fastandfurious #clio #samochody #auta #tuning #klasykimotoryzacji #youtube #hobby
Qrwauj2137 - Siemanko Mirki. Trochę mnie nie było. Ale wracam z podwójna siłą ( ͡° ͜ʖ...

źródło: comment_1596003163GBSnHGKIK17nT8ZI0OTV47.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Paczek_w_masle: tego nie potrafili poprawić inżynierowie w fabryce i nawet w super wersji cup 182 z zupełnie przemodelowanym zawieszeniem tak się kładzie na zakrętach

@zavisha: bo tanie i dobre, dobre i tanie, w dodatku silnik jest nie do zajechania a fajnie pluje mocą
  • Odpowiedz
@Kormas: Nie podoba mi się ¯_(ツ)_/¯ poza tym clio zajebiscie skręca i już w serii wgniata w fotel. Na dodatek bardzo mi się podoba i dla laika jest niepozorne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Paczek_w_masle To właśnie duża sztywność tylnego stabilizatora powoduje że jedno z odciążonych tylnych kół unosi się w powietrze w zakręcie. Oglądając wyścigi serii Renault Cup można zaobserwować ciekawe zjawisko jak podczas dohamowania przed zakrętem nie dość że jedno z kół jest w powietrzu to nawet się nie obraca jako że nie dochodzi to tarcia między guma a powierzchnia toru.
@Iskaryota z tym zupełnie przemodelowanym zawieszeniem to nie przesadzaj. Zmienili wysokość
  • Odpowiedz
@Qrwa_uj_2137: No właśnie myślałem, ze jakieś klasy są i takie clio w swojej wychodzi najkorzystniej. Czy takie 1.8t mogę podkręcić czy to wbrew regulaminowi? Bo może z evo i sti i tak nie dam rady, ale jechać w niskim czterolapie turbo to chyba jednak większy fun
  • Odpowiedz
@zavisha: Jasne i to jeszcze jak. Silnik 1.8t jest bardzo podatny na modyfikacje. Z reszta, każde auto jesteś w stanie „podkręcić” wszystko zależy od tego iloma workami pieniędzy dysponujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Qrwa_uj_2137: I tu jest pies pogrzebany. Dla takiego Clio to finansowo jest za chwile duża ściana, a turbo to turbo, zwłaszcza 1.8t od vaga, które jest rozpykane przez każdego tunera. Znam problem z autopsji, bo na codzień jeżdżę wolnossakiem i widzę ile kosztuje jakiekolwiek podkręcenie tego silnika, a koledzy z turbo, cyk, „cip” i zupełnie inny samochód.
  • Odpowiedz