Wpis z mikrobloga

  • 599
Jakie najbardziej absurdalne mechaniki do platformowej gry RPG przychodzą wam do głowy? (Narazie chciałbym zaimplementować przymusową mechanikę srania w wychodku lub w krzakach raz na jakiś czas co by staty od bólu brzucha i obsranych gaci nie spadały)
#gamedev #gry
  • 101
  • Odpowiedz
@Karhun:

- mruganie pod Q i E, odpowiedzialne za lewa i prawa czesc ekranu, jak za dlugo nie mrugasz to dana czesc ekranu powoli lapie blur. Tylko bez ostrej kreski pomiedzy podzialem, tam tez blur ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- Randowomo ktos kichnie na 103% glosnosci, nie wazne ze ktos ma 10% w ustawieniach gry.

- Nawodnienie

- Pęcherz

- Kalorycznosc potraw

- Zapotrzebowanie kaloryczne oparte o
  • Odpowiedz
@Karhun: Sejwy robi się u npców którzy łażą samopas po świecie, w dodatku każdy ma tylko jeden więc możesz musieć wczytać stary żeby w ogóle mieć szanse znaleźć gościa z aktualnym xD.
  • Odpowiedz
@Karhun: jeśli w grze implementujesz religie, a postać ma korzystać z perków związanych z bóstwami/religią, to nie zapomnij o tym, że trzeba się pomodlić co najmniej 2 razy dziennie ;)
  • Odpowiedz
Niektóre z propozycji były dobre, nieprzeciętne i humorystyczne, ale większość typowo uciążliwe, które odbierały by przyjemność z grania
  • Odpowiedz
@Karhun: Przy graniu magiem, gracz musi nauczyć się na pamięć inkantacji w jakichś dzikich językach. Żeby było trudniej i nie dało się kopiować, wprowadzić jakąś losowość, w stylu że zdanie A raz na 10 miejscu, innym razem na 5 itd.
  • Odpowiedz
Jakie najbardziej absurdalne mechaniki do platformowej gry RPG przychodzą wam do głowy?


@Karhun:

Sterowanie nogami podczas chodzenia. Na przykład myszką. RMB - prawa noga, LMB - lewa noga. Długość wciśnięcia przycisku reguluje długość kroku, tempo przekliku - tempo marszu/biegu. Rozwój umiejętności pozwala na szybsze bieganie. Jeśli gracz pomyli kolejność lub źle dobierze długość kroku, postać wywala się na ryj.

Dołożyłbym coś podobnego do sterowania rękami podczas walki ( ͡° ͜
  • Odpowiedz