Wpis z mikrobloga

@Karhun: a sokutnie dodaj uzależnienie od jakiejś używki. Staty będą stałe tak długo jak zażywasz jakąś tam substancję. Lekko się będą podnosić jak zużyjesz jej więcej oraz szybko spadać jeśli nie użyjesz jej wcale.
Oczywiście częstotliwość pobierania pomału się musi się zwiększać tak samo jak dawka.

No i dostępność używki pomału musi spadać. Tak żeby w końcu być postawionym przed dylematem - być słabym trzeźwym szarakiem, czy napompowanym ciągle cpającym chsdem.
@Karhun: Skill występujący np. w fabularnym Warhammerze, ale prawie zawsze pomijany - GOTOWANIE. Nie może być tak, że byle Czesiek sobie złapie dzika i przerobi go na szynkę, o nie nie. Dodaj umiejętność oprawiania zwierzyny i odpowiedniego jej przyrządzania. Zjedzenie niedopieczonego mięsa = biegunka/salmonella etc. Możesz też wprowadzić psucie się jedzenia (chyba że uwędzisz, czy coś), żeby gracze nie taszczyli połowy Lidla ze sobą. Pomyśl także o mechanice sytości, postać gracza