Sytuacja z tym sklepem tak mnie zirytowała, że specjalnie w tej sprawie założyłem konto na Wykopie.W listopadzie 2021 kupiłem Soundbar Samsung HW-A450 za pośrednictwem tego nieporozumienia jakim jest xkom.pl i niedługo później zaczęły się problemy - Soundbar zaczął "ucinać dźwięk" w losowych częstotliwościach.
Mam w domu 2 różne telewizory, 2 różne soundbary (w tym ten jeden felerny) i 2 różne kable optyczne (tylko takim można podłączyć tego samsunga). Problem występował przy podłączeniu do obydwu telewizorów za pomocą dwóch kabli, przy czym ten drugi soundbar działał zarówno w jednym, jak i drugim.
Wadliwy soundbar został odesłany do xkomu na gwarancję, który wysłał go do serwisu producenta, który podobno wymienił w nim całą płytę główną i inne bajery. Podobno, ponieważ problem nie ustąpił. Odesłałem go więc ponownie, jednak wrócił do mnie po krótkim czasie, ponieważ usterka nie została stwierdzona.
Ponowiłem więc próbę dwukrotnie (z tytułu rękojmi) i za czwartym już razem serwis jednak stwierdził usterkę i rzekomo znów coś wymienił. Problem jednak nie ustąpił.Soundbar wysłałem piąty i szósty raz, jednak nic to nie dało, ponieważ za każdym razem po miesiącu "testów" wracał z odmową reklamacji.
Skontaktowałem się ze sklepem z pytaniem co mam w tej sytuacji zrobić i dostałem odpowiedź: "Niech Pan zwróci jeszcze raz i dołączy nagranie, w którym słychać usterkę".Tak też zrobiłem i wysłałem soundbar po raz siódmy.
Minął bodajże miesiąc i wrócił do mnie z odrzuconą reklamacją.Rozkładam więc ręce, załączam nagranie, w którym słychać usterkę (żeby nie było, że zmyślam) i z całego serca nie polecam tego cyrku jakim jest sklep xkom.pl.
Komentarze (153)
najlepsze
Wyślij im to z żądaniem, w oparciu o kilka paragrafów prawa konsumenckiego, o zwrot pieniędzy. Jak zaproponują naprawę czy obniżenie
Jakiś klaun z niego xD Za dwa tygodnie będzie sprostowanie że sprzęt sprawny, ale akurat to soundbar dla ojca a on źle podłączył xD
Dobrowolnie zrezygnował z rękojmi na rzecz gwaranta, to się kopie z gwarantem. Jakie są konkretnie zarzut wobec sklepu? Zwleka z wysyłką do serwisu Samsunga?
Co wy #!$%@? wykopujecie lemingi, jeszcze nic się nie
@Obrzydzenie:
no i co to zmienia w kwestii jakosci sygnalu testowego?
Jak sygnal tv jest do bani, to nie nalezy sie spodziewac idealnego sygnalu dzwiekowego. I tu nie ma znaczenia, czy jest podepniete przez hdmi, toslinka, czy jacka :)
Chociażby jakby sie zastanowić to soundbar moze byc nie kompatybilny z tv i takie cyrki z dźwiękiem i obrazem powodować.
Pokazane artefakty to klasyczne zakłócenia dvbt, które objawiają się pikselozą i często właśnie cięciem dźwięku, nie ma to nic wspólnego z saoundbarem czy okablowaniem.
Sam fakt, że zgłaszasz to niby 7 raz pokazuje, że nie masz pojęcia o przysługujących prawach, co gorsza masz na to wywalone, bo jak ci powiedzieli to i tamto to nawet nie chce ci się samemu