Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#anonimowemirkowyznania

Witajcie,pisze z anonimowych bo nie chce być przypadkiem skojarzony....

Aktualnie jestem po #technikum mechatroniczym,wiadomo maturka,egzaminy wakacje - i dalsze planowanie swojego życia.
Kompletnie nie wiem co mam ze sobą zrobić, wstępnie mam w planach studia zaoczne (elektrotechnika lub pokrewne) do tego praca. Byłem już na kilku rozmowach z czego jedna doszła do konkretów i od września miałbym pracę. Branża automatyki budynkowej.

Aktualnie skłaniam się aby iść tam pracować,wiadomo na początku tylko minimalna po 2/3 miesiącach coś lepiej,jednak przytłacza mnie zakres godzin - 10 dziennie oczywiści jeszcze dojazd do bazy czyli około 11 h. Boję się że nie ogarnę przez to studiów.

Z drugiej strony doświadczenie, już po pierwszym roku pracy będę o krok przed rówieśnikami będącymi na mechatronice czy innym kierunku stacjonarnie, przebiedować ten rok a pózniej szukać coś w mniejszej liczbie godzin....

Idąc na zaoczne mam też kasę...dopóki mieszkam u rodziców zbierałbym hajs na własne mieszkanie. Wiadomo na początku będzie ciężko odkładać, jednak po 4 latach około 70 tys. powinienem bez problemu odłożyć zakładając że nie będę jakoś mega przesadnie szastał zarobionymi pieniędzmi.

Co robić?

Czekam na jakieś sensowne porady i przemyślenia bo serio jestem w kropce.

#studia #nauka #elektrotechnika #elektonika #techbaza #studbaza #automatyka #finanse #porady #kiciochpyta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f0d9b30e270c575295b9555
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę

[==============..........................] 36% (85zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 8
  • Odpowiedz