Wpis z mikrobloga

#pasibus #glovo #olsztyn mam pytanko do Pasibusa, czy to wasza normalna praktyka, że jak klient nie dostał zamówionego, opłaconego extra sosu do zamówienia to na zwrócenie uwagi i zaproponowania rozwiązania w postaci dodania go do następnego zamówienia mówicie, że to niemożliwe i olewacie klienta? Niby tylko sos za 2zł ale sposób podejścia do klienta mnie zamurował. Zamawiane przez glovo, może to ma jakiś związek z podejściem do sprawy?
Byloniebylo - #pasibus #glovo #olsztyn mam pytanko do Pasibusa, czy to wasza normalna...

źródło: comment_1594414650o6DFmawtXPHPd7cVZXXYBR.jpg

Pobierz
  • 24
@schreder: tak, to sieciówka. Napisałem do głównego fp - odczytali, nie odpisali, po 30min zrobili się niedostępni. Ile razy mi brakowało składnika w pizzy, czy jakiegoś sosu w zamówieniu, gdzie bym nie zamawiał, zawsze oferowano mi zwrot gotówki lub dodanie następnym razem, tutaj sam wyszedłem z inicjatywą i sposobem rozwiązania problemu moim zdaniem dla nich bardzo korzystnym, bo ich burgery mi po prostu smakowały i miałem zamiar dalej zamawiać. Widocznie z