Wpis z mikrobloga

#pasibus #glovo #olsztyn mam pytanko do Pasibusa, czy to wasza normalna praktyka, że jak klient nie dostał zamówionego, opłaconego extra sosu do zamówienia to na zwrócenie uwagi i zaproponowania rozwiązania w postaci dodania go do następnego zamówienia mówicie, że to niemożliwe i olewacie klienta? Niby tylko sos za 2zł ale sposób podejścia do klienta mnie zamurował. Zamawiane przez glovo, może to ma jakiś związek z podejściem do sprawy?
Byloniebylo - #pasibus #glovo #olsztyn mam pytanko do Pasibusa, czy to wasza normalna...

źródło: comment_1594414650o6DFmawtXPHPd7cVZXXYBR.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
@Byloniebylo ale siara. To sieciowa jest chyba? Ja bym napisał do głównego fanpage. Trochę slabo, że im opinie psują. Niby 2zl ale co to za problem przy następnym dorzucić?
  • Odpowiedz
@schreder: tak, to sieciówka. Napisałem do głównego fp - odczytali, nie odpisali, po 30min zrobili się niedostępni. Ile razy mi brakowało składnika w pizzy, czy jakiegoś sosu w zamówieniu, gdzie bym nie zamawiał, zawsze oferowano mi zwrot gotówki lub dodanie następnym razem, tutaj sam wyszedłem z inicjatywą i sposobem rozwiązania problemu moim zdaniem dla nich bardzo korzystnym, bo ich burgery mi po prostu smakowały i miałem zamiar dalej zamawiać. Widocznie
  • Odpowiedz
@Byloniebylo: a nie mozesz w globo oznaczyć że Ci czegoś brakuje i zwracają kasę? nie pamiętam czy to u nich czy w uber eats, ale normalnie kase oddają za brakujące rzeczy bo Mc Donald's w galerii na 2 zamówieni, 2x wysłał tylko połowę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Byloniebylo: jeśli sos był oddzielną pozycją to zaznaczaj że brakuje części zamówienia wtedy konkretna pozycja czyli ten się będzie do zaznaczenia i zwrotu kasy
  • Odpowiedz
@Byloniebylo: przeprosili, o #!$%@? ci chodzi roszczeniowy milleniasie xD
Pięknie lekceważące podejście, aż nie dowierzam że ktoś kto powinien dbać o wizerunek marki tak głupio i skutecznie zniechęca do siebie klientów
  • Odpowiedz