Wpis z mikrobloga

#pasibus #glovo #olsztyn mam pytanko do Pasibusa, czy to wasza normalna praktyka, że jak klient nie dostał zamówionego, opłaconego extra sosu do zamówienia to na zwrócenie uwagi i zaproponowania rozwiązania w postaci dodania go do następnego zamówienia mówicie, że to niemożliwe i olewacie klienta? Niby tylko sos za 2zł ale sposób podejścia do klienta mnie zamurował. Zamawiane przez glovo, może to ma jakiś związek z podejściem do sprawy?
Pobierz
źródło: comment_1594414650o6DFmawtXPHPd7cVZXXYBR.jpg
  • 24
@Byloniebylo: Hej.
Odezwij się proszę na priv. Doszło do pewnego nieporozumienia. Czy na prawdę powyższe wiadomości sugerujące ŚMIERĆ są na miejscu??
Zamówienie zostało złożone poprzez portal GLOVO, tam składa się reklamacje i od tego portalu można domagać się zwrotu. My najnormalniej w świecie nie możemy tego zrobić, ponieważ nasze prawo na to nie pozwala...

Moderator (w tym wypadku osoba ucząca się tego) ewidentnie źle poprowadził rozmowę z czego wyciągnę wnioski. Niestety