Wpis z mikrobloga

Diablo 3 - szkalujesz plusujesz. Zapowiedź Diablo 4 obudziła we mnie dawne emocje. Dodatkowo 20-lecie Diablo 2 i znów zatęskniłem za światem Sanktuarium. Wróciłem do Diablo 3 bo nie przeszedłem dodatku Reaper of Souls. Pamiętam, że trzecia część pozostawiła po sobie niesmak i dlatego straciłem zainteresowanie dodatkiem, ale może jednak wcale nie jest tak źle jak mi się wtedy wydawało? Diabeł szepnął mi do ucha, posłuchałem i zamiast umilać sobie czas po pracy po raz kolejny przechodząc część 2, to sięgnąłem po tego gniota czyli część 3. Szkoda gadać, szkoda strzępić ryja naprawdę ale tak to się kończy kiedy za grę wezmą się ludzie od chłodnych, finansowych kalkulacji. Spieprzono wszystko co się dało, wycofano jedne z najlepszych rozwiązań z poprzedniej części a multiplayer, które miało być głównym atutem Diablo 3, dla trybu mulit w Diablo 2 może ucałować stopy co najwyżej.
#diablo #diablo2 #diablo3 #diablo4 #gry #grykomputerowe
peperosso - Diablo 3 - szkalujesz plusujesz. Zapowiedź Diablo 4 obudziła we mnie dawn...

źródło: comment_1594038777ezsLvGiny6Sa557i5szpUk.jpg

Pobierz
  • 44
@NoKappaSoldier73: grałem od premiery kilka miesięcy bardzo dużo, a tego streama oglądałem na żywo i Krippa w ogóle prawie ciągle
kto wtedy nie grał nie wie co przegapił bo grało się mimo wszystko zajebiście ciekawie. handel, rozkminiane buildów i sposobów na przechodzenie inferno i tego co kolejno dodawali itd
krew mnie zalewa jak czytam przez te wszystkie lata co jakiś czas negatywne opinie ludzi, którzy ledwo grę raz przeszli
@piegu92: Diablo 4 i Diablo Immortal (na telefon) to dwa różne tematy. Blizzard obsrał się po reakcji fanów Diablo na Immortal na Blizzcon 2018 i zdaje się do tej pory testują rozwiązania i szukają targetu na którym uda im się coś zarobić Diablo Immortal. Generalnie wygląda to tak, że nikt na to nie czeka, nikt tego nie potrzebuje i z tego co kojarzę zdążyły już wyjść fajne hack and slash'e na
@peperosso: Tak bardzo prawda colego :\ Z_banie multi, zbanie handlu (jakiego handlu w ogóle, przecież wcale go nie ma xD), zbanie przedmiotów - brak słów runicznych, oparcie budowy postaci na +10000 do głównej statystyki postaci, siła uderzenia z fajerbala zależy od MIECZA czy tam ruszczki trzymanych w ręce, brak sensu używania pomocników/najemników poza solo bo przecież znikają, #!$%@? grafika że połowa ekranu jest jakimś tam efektem (w D2
@BaalZebul: gra na początku była sroga. Mechanika z tymi coraz mocniejszymi bossami w miarę upływu czasu walki to było świeże. Dużo nowego, fabuła też spoko. Trochę było eventów losowych które też w ramach achievementow się nazbierało. Auction house też świetna sprawa. Jak dla mnie ta gra dopiero po dodatku zrobiła się nudnawa, a po riftach już zupełnie zmieniła charakter. Wadą że olali pvp, a w zapowiedziach pokazywali areny i różne cuda.