Wpis z mikrobloga

Oceny Autosport.com za GP Austrii

Leclerc 10
Norris 10
Gasly 10
Bottas 9
Russel 9
Verstappen 9
Sainz 8
Albon 8
Hamilton 7
Giovinazzi 7
Kvyat 7
Magnussen 7
Ricciardo 7
Perez 6
Ocon 6
Latifi 6
Raikkonen 6
Grosjean 6
Stroll 6
Vettel 4

George Russell

Showed the progress Williams has made by holding a Q2 spot until the last gasp, which the team felt he could have kept had his last lap been perfect. Nevertheless, besting both Alfa Romeos was a great result. Felt the car didn’t have the same race pace but, after dropping back at the start, he was running P13 and eyeing points when he retired.


Że tak powiem xDD

#f1
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TheBestThing: nie twierdzę, że jest beztalenciem ale to rozpływanie się nad nim jest trochę przesadzone. Same dziesiątki, mistrz świata, narazie jeszcze tego nie udowodnił.

Gdyby dajmy na to Kovalainen miał podczas swojego stintu w Mclarenie jako partnera jeszcze większego ogóra to byś stwierdził, że bolid był tragiczny i Heiki robił co mógł. Musi być odpowiedni reference point. Bez tego nie stwierdzisz na co pozwala bolid.
  • Odpowiedz
@Ghuthek:

Z Sympatii do seba zapytam o uzasadnienie :

Kierowca nr5 uderza w innego kierowcę, ukarał się sam spinem ocena 4.
Kierwca nr44 uderza w innego kierowcę, wyklucza go z wyścigu o podium
  • Odpowiedz
@Raa_V:

Vettel seemed to have an edge over Leclerc in FP2 and he shone well over longer runs. But it all unravelled with his Q2 exit, which meant starting behind the slower Renault of Ricciardo. Had no confidence in his car in the race but the spin against Sainz was yet another unforced error and he couldn’t pass several slower cars late-on.
  • Odpowiedz
  • 4
@TheBestThing Perez zawiódł i popełniał błędy? Perez jechał świetny wyścig i gdyby Racing Point ściągnęło go na zmianę opon, po defekcie Russela to jechałby 4 za Mercami i Albonem czyli skończyłby drugi. Prze pół pierwszego okrążenia toczył piękną walkę z Leclerciem, którą wygrał. Po pierwszej zmianie opon szybko objechał Norrisa korzystając z tego że miał szybsze opony. Co do kary, to dostał ją za błąd mechaników którzy go niebezpiecznie wypuścili w
  • Odpowiedz
@Ejszyn: No jak przez pół pierwszego okrążenia walczył to rzeczywiście zasłużył na 10. Leclerc i Norris z łatwością go wyprzedzili przy czym w przypadku tego drugiego prawie doszło do kolizji, ja tam bym już mu mistrzostwo dał
  • Odpowiedz
@Ghuthek: Albon- równe trzymanie tempa mercedesom, świetna próba wyprzedzenia Hamiltona, możliwość wygrania wyścigu >> 8
Żorż - toczenie się na końcu stawki, słaby start >> 9 XDD
  • Odpowiedz
@alsakian: Ej tez nie zgadzam sie z ocena Russella, ale teraz Ty nie zaklamuj rzeczywistosci. Jakie trzymanie tempa Mercedesow? Liczyles, ile tam bylo neutralizacji, dzieki ktorym Albon za kazdym razem zblizal sie do Mercedesow? A jego tempo na ostatnim stincie wynikalo tylko z powodu kompletu opon C4, podczas gdy oba Merce jechaly na C2.
  • Odpowiedz