Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Tak się złożyło, że mam dziecko ze swoim partnerem. Codziennie zajmuję się dzieckiem i nie pracuję, ale studiuję dziennie. Nie jest to gównokierunek, ale są to wymagające studia, które powoli kończę. Przed urodzeniem się dziecka pracowałam i studiowałam jednocześnie, bo moja własna praca była moim głównem źródłem dochodu. Z racji z tego, że zajmuję się obecnie dzieckiem i jednicześnie studiuję, to nie mogę podjąć się żadnej pracy. Chcę skończyć studią i poczekać, aż dziecko będzie trochę starsze, aby wysłać je do przedszkola. Myślę, że dopiero za 5- 10 lat będę w stanie zarabiać jakieś dobre pieniądze. Tymczasem mój partner wymaga ode mnie, abym pokrywała co najmniej część opłat związanych z jedzeniem czy mieszkaniem. Do tej pory pokrywałam większość opłat związanych z jedzeniem, ale przez okres 2 miesięcy nie jestm w stanie tego robić, Muszę wydać te pieniądze na leczenie, ponieważ lekarz rodzinny powiedział, że podejrzewa u mnie raka skóry. Muszę koniecznie iść do dobrego dermatologa i zrobić sobie badania, a to kosztuje ( na deramtologa z NFZ czekałabym bardzo długo w mieście wojewódzkim, Powiedziałam o tym mojemu partnerowi. Powiedziałam mu, że muszę iść do lekarza i że nie mogę przez najbliższe 2 miesiące dokładac się do wydatków, bo muszę zbierać na wizyty u lekarzy oraz ewentualnie na zabieg. Wyśmiał mnie... Powiedział, że to na pewno nie są rakowe zmiany, ale nie odniósł się do tego, co mówił mój lekarz. Powiedział mi też, że mimo wszystko powinnam dokaładać się do wydatków. Nie uznaje też tego, że to ja robię zakupy żywnościowe. On uważa, że powinnam to robić, skoro płaci kredyt za SWOJE mieszkanie i w którym ja mieszkam. Nie ma dla niego znaczenia to, że nie mogę pójść do pracy, bo opiekuję się dzieckiem. Co o tym myślicie, czy powinnam się z nim rozstać? #rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki #gownowpis

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo