Wpis z mikrobloga

@Pociongowy: Ja mam dwa pytania:)

1) Nie wiem jak bardzo wszystko jest uregulowane na kolei, ale czy zdarza się żeby jakiś maszynista przekraczał znacznie dozwoloną prędkość jeżeli wie że ma spóźnienie i po prostu chce je zmniejszyć?

2) Czy codziennie na dalekobieżnych są te same kursy, czy zawsze gdzie indziej? Czy ktoś wtedy planuje gdzie będziecie spać?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Mikser_wieczorny: ad.1 nie. Nie można przekraczać dozwolone prędkości która jest uwzględniona w rozkładzie jazdy i na gruncie. Dla nadrobienia opóźnienia jest coś takiego jak skrócony czas jazdy i tam można urwać kilka sekund między stacjami
Ad.2 nie ma spania poza sekcją z której się zaczyna pracę. Zaczynam i kończę w Poznaniu. Każdy dzień może być inny ale ten miesiąc np mam taki że jeżdżę 3 służby na zmianę przez cały miesiąc.
@Pociongowy: Ostatnio oglądałem filmik o toaletach w lokomotywach i jak do tego momentu ta praca fajen wygladala to brak dostepu do lazienki w pracy musi byc straszny, zwlaszcza na cargo. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@venividi: już gdzieś o tym wspominałem.. cargo to inna bajka Ale tutaj 4h nie wytrzymasz bez wyjścia do toalety? Poza tym ciagniesz wagony więc w razie na prawdę ogromnie potrzeby skorzystania- idziesz ui korzystasz
@venividi: często stoi się na stacjach z dostępem do toalety i dyspozytury nie są aż tak daleko i zawsze jest możliwość skorzystania z toalety. Jednak warto zwracać uwagę na dietę pokładową. To gorzej chyba na pośpiechach, gdzie trzeba jechać ostro, a trasy długie.