Wpis z mikrobloga

@asd23434asd: Jasne, że dla hajsu :D Boli mnie tylko jedynie to, że CDP wydawał się jedną z nielicznych firm, które wiedzą czego chcą i co chcą przekazać w swoich produkcjach. W Cyberpunku miało nie być kompromisów, miało być brutalnie, niepoprawnie i bez pitolenia.

A potem pod wpływem tęczowych zmieniają opcje tworzenia postaci, bo "przecie nie może być kobieta i mężczyzna". Jasne, to wpisuje się w realia cyberpunka, ale żal mam za
tak samo jak każdy człowiek który nie wspiera prześladowania ludzi ale produkt z Chin to chętnie kupi bo tańszy.

Każdej firmie jednak mimo wszystko bardziej opłaca się tolerancyjne i wolne społeczeństwo wiec równie dobrze zamiast pisać opłaca można napisać "gdzie może"


@Painting-colors-in-the-dark: Trochę zalatuję to hipokryzją. Jednakże - czy My wszyscy nie jesteśmy hipokrytami?
a co do braku takich akcji w krajach islamskich:


@Painting-colors-in-the-dark: Przecież lepiej oferować swój produkt i umieścić te wątki homo w produkcie bez ostentacyjnego drażnienia twardogłowego betonu, który w gry i tak nie gra, a wyżyłby się na realnych ludziach. Oferowanie produktów kulturowych i docieranie do klientów w takich krajach wpływa na kolejne pokolenia, przyciąga je do kultury i wartości europejskich oraz rozmiękcza beton. Oczywiście nie cały czego przykładem te wszystkie
@asd23434asd: No ja właśnie myślę, że to tylko kasa co jest tym bardziej obrzydliwe. Korporacje dosłownie dzielą ludzi na lepszych i gorszych jedynym kryterium jest kasa. Tym bardziej jest to obrzydliwe gdy robi to firma która niby "leaves greed to others".
Gej z zachodu jest cacy geje na wschodzie niech giną. Wiadomo wolny rynek itd, ale czy to jest zdrowe i czy serio powinniśmy być z tym ok?
@Painting-colors-in-the-dark: Ty im to będziesz tłumaczył jak oni chcą wprowadzić tak zwany agresywny marketing. CDP sobie założył tęczowe logo i w krajach arabskich tego nie zrobił. Nikt nie napisał, że jest za duża różnica kulturowa między tymi krajami. Nikt nie napisał, że oni potem wchodzą na europejskie servery, bo chcą ominąć cenzurę.
jasne że firma robi to dla kasy


@Painting-colors-in-the-dark: @asd23434asd: trudno mi uwierzyć, że rynek lgbt jest tak potężny, aby jakieś tęczowe logo firmy miało sprawić, że będzie to widać na wielkości sprzedaży...
Raczej chodzi o rozpoznawalność marki i gównoburze jakie kręci prawactwo przy tej okazji. Nieważne co mówią - ważne by mówili.