Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@peszmerd: co ty tutaj porównujesz kolego.. poza tym, praktycznie każdy nowy samochód sportowy jest turbodoładowany, ferrari ma obecnie w gamie tylko 2 lub 3 modele wolnossące, reszta nie ;)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@peszmerd: na uzasadnienie swojego argumentu podałeś przykład dosłownie kilku aut, które są poza zasięgiem 99,9% ludzkości i mówisz, że ja piszę bzdury? Nie wyspałeś się? Wolnossące odejdą w zapomnienie w ciągu kilku lat. Nikt już nie chce tym jeździć. Zazwyczaj tylko ci, co nigdy nie mieli okazji pojeździć porządnym silnikiem z turbo. No i ułamek tych, którzy trwają w nostalgii i swoim błędzie ;)

Oprócz wybranych silniczkow, te malutkie do
  • Odpowiedz
@Assailant R6 to bydle, do czego Ci to wejdzie? W BMW silnik zaczyna się w podszybiu, a i tak mają długą maskę. Volvo wsadza w poprzek i dramat.
Faktycznie super się tym jeździ, ale nie jest to ekonomiczne. Ja jestem ciekaw za to 3litrowych silników R4 jak w Porsche 944.
  • Odpowiedz
@Iskaryota: @GregorGW96: kolejne Janusze wierzące że dawniej wszystkie jednostki oprócz paru kultowych były bardziej żywotne niż teraz ()

dawniej 1.2 w puncie miało żywotność 80k do wymiany uszczelki pod głowicą i łożysk w skrzyni biegów, a teraz 1.0 ecoboost z tego samego segmentu robi 200k-300k ignoranci - oraz pali tyle samo ciągnąc dużo cięższe i szybsze auto
  • Odpowiedz
@Lethal_Jelly: z tymi ecoboostami to akurat wychodzą jego pierwsze wady i generalnie rzadko kiedy dobija on 300k bez zatarcia, więc trochę nie trafiłeś z tym Januszem.

Ogólnie zanim nazwiesz kogoś Januszem to trochę podszkól się z motoryzacji i czytania ze zrozumieniem. Napisałem wręcz, że dzisiejsze silniki są dokładniej zrobione, w lepszej tolerancji i na bazie lepszych materiałów, więc wytrzymują większe ciśnienia doładowania. Dzbanie.

Nie mniej jednak ustępują większym silnikom kulturą
  • Odpowiedz