Wpis z mikrobloga

@Assailant R6 to bydle, do czego Ci to wejdzie? W BMW silnik zaczyna się w podszybiu, a i tak mają długą maskę. Volvo wsadza w poprzek i dramat.
Faktycznie super się tym jeździ, ale nie jest to ekonomiczne. Ja jestem ciekaw za to 3litrowych silników R4 jak w Porsche 944.
@Iskaryota: @GregorGW96: kolejne Janusze wierzące że dawniej wszystkie jednostki oprócz paru kultowych były bardziej żywotne niż teraz ()

dawniej 1.2 w puncie miało żywotność 80k do wymiany uszczelki pod głowicą i łożysk w skrzyni biegów, a teraz 1.0 ecoboost z tego samego segmentu robi 200k-300k ignoranci - oraz pali tyle samo ciągnąc dużo cięższe i szybsze auto
@Lethal_Jelly: z tymi ecoboostami to akurat wychodzą jego pierwsze wady i generalnie rzadko kiedy dobija on 300k bez zatarcia, więc trochę nie trafiłeś z tym Januszem.

Ogólnie zanim nazwiesz kogoś Januszem to trochę podszkól się z motoryzacji i czytania ze zrozumieniem. Napisałem wręcz, że dzisiejsze silniki są dokładniej zrobione, w lepszej tolerancji i na bazie lepszych materiałów, więc wytrzymują większe ciśnienia doładowania. Dzbanie.

Nie mniej jednak ustępują większym silnikom kulturą pracy