Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Currrywurst: nie byłoby aż takiego problemu gdyby koło było miększe od szyny. Ale ktoś stwierdził ileś lat temu, że będą kupować twarde koła, żeby zaoszczędzić na wymianie.
  • Odpowiedz
@mroz3: a to nie było przypadkiem tak, że PESA nie startowała w przetargu i wzięli co było?
@Currrywurst: Do tego Skody nie mają wózków skrętnych. Mieszkałem kilka lat z motorniczym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mroz3: O hui Wam chodzi z tymi Moderusami? One się same z siebie nie jebią jak cały wrocławski transport. Gdyby Wro dało w specyfikacji przetargu, że mają być całkowicie niskopodłogowe to pewnie proponowane były by Gammy, a nie Bety. Macie ból dupy o tramwaje, a to jakie będą nie zależy od producenta A od zamawiającego. Xdd
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mroz3: no wpisane jest KUPOWANIE NAJGORSZYCH MODERUSÓW
wstawiasz post do Ciebie się zwracam, bo skąd mam wiedzieć skąd masz obrazek ¯\_(ツ)_/¯( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Pociongowy: bo kupili najgorsze moderusy wysokopodłogowe nie mniej nie miał to być przytyk w stronę producenta tylko tego co Wrocław zamawia, może trochę niejasne ;)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mroz3: czaję o co chodzi ale też czytając o przetargu i stanie taborowym chcieli za najmniejsze pieniądze kupić najwięcej taboru do wymiany starych gratów. Małymi kroczkami A może będzie chociaż tak jak w łodzi xdddd
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@kefaise: przy wymogu minimum 20% niskiej podłogi i głównym kryterium ceny to tylko moderszajs mógł wygrać. Z resztą fajnie można sobie porównać jak były pisane przetargi na tramwaje a jak na autobusy. W obecnym przetargu jest widoczna pewna poprawa, na przykład wyświetlacze będą miały na wysokość 32 diody zamiast dotychczasowych 16, ale dalej są powielane debilne rozwiązania wporawdzone w biedach, jak na przykład czujnik zamknięcia rampy uzależniony od zamka a nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pociongowy: w 2017, a na szczęście dlatego, że prototyp jest jeszcze cięższy niż Škoda i też ma tylko 3 sztywne wózki. Poza tym chłodzenie silników cieczą było tym, co przyspieszyło koniec testów tego wozu we Wrocławiu XD
  • Odpowiedz