Wpis z mikrobloga

@JestemPrzegrany Niestety należy sobie zdawać sprawę, że przez telefon mamy ograniczone pole działania i czasem kiedy uważamy to za słuszne faktycznie rekomendujemy udanie się po pomoc adekwatnie do treści, którą usłyszymy od osoby dzwoniącej. Nie znaczy to, że nasza pomoc jest bezużyteczna - po prostu czasami "kaliber" jest zbyt duży aby jedna rozmowa mogła coś znacząco poprawić, a czasami opisywany stan fizyczny/ psychiczny danej osoby po prostu wymaga skierowania do terapeuty, psychiatry
  • Odpowiedz
Niestety należy sobie zdawać sprawę, że przez telefon mamy ograniczone pole działania i czasem kiedy uważamy to za słuszne faktycznie rekomendujemy udanie się po pomoc adekwatnie do treści, którą usłyszymy od osoby dzwoniącej. Nie znaczy to, że nasza pomoc jest bezużyteczna - po prostu czasami "kaliber" jest zbyt duży aby jedna rozmowa mogła coś znacząco poprawić, a czasami opisywany stan fizyczny/ psychiczny danej osoby po prostu wymaga skierowania do terapeuty, psychiatry lub
  • Odpowiedz
@sp0ngelele: nie robimy tego za free, mamy partnerów biznesowych, ktorzy oplacają naszych psychologów - zależało nam na tym, żeby zapewnić wysoką jakość obsługi, żeby nie odbierał po prostu wolontariusz, który "wysłucha" i "poradzi" typu właśnie Julka etc.
  • Odpowiedz