Wpis z mikrobloga

@NTT_System , DWA razy przez Media Expert wysyłałem do Was laptopa z usterką i po raz kolejny przyszedł on niesprawny. Powiem więcej - działa, a właściwie nie działa, jeszcze gorzej. W opisie podobno nie stwierdzono usterki i testowano wieloma stress testami xD

#laptopy #komputery #elektronika #gry
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@keyoo0 Generalnie świruje chyba dysk albo coś jakaś sekcja zasilania na płycie, tak sądzę. Obecnie laptop jest w stanie takim, że po włączeniu nie dzieje się kompletnie nic przez około minutę poza tym, że świeci przycisk zasilający i klawiatura. Po tym zaczyna głośniej chodzić, a nawet "wyć" no i wyłącza się.
  • Odpowiedz
@ThePirateArr: Hej. Skontaktuj się w takim razie bezpośrednio z naszym serwisem. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć Ci na ten moment dlaczego tak się wydarzyło. Mają zapisane naprawy, jeżeli było niedawno to serwisanci wyjaśnią bieg rzeczy z tym laptopem:

Serwis Centralny NTT System S.A.
Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa-Wesoła
tel. +48 22 773 62 10
e-mail: reklamacje@ntt.pl
  • Odpowiedz