Wpis z mikrobloga

@villager 1. Poprawia przyczepność opon na śliskie nawierzchni
2. Prawdopodobnie może też ograniczać możliwość stoczenia się z podjazdu
3. Żadne auto sportowe nie jest na tyle niskie żeby coś mu uszkodziły takie prożki. Musiałby wisieć #!$%@?, 0,5cm nad droga xD
  • Odpowiedz
na pewno są takie do których wjedzie, może nie wszystkie


@villager: @agaciksa: zależy jak stromy zjazd i które Ferrari. Luksusowe auta sportowe maja teraz coraz częściej możliwość podniesienia przodu na takie okazje, nie wiem jak Ferrari, ale nowe Porsche nawet pamiętają miejsca w których podniesienie jest potrzebne i potrafią je włączyć automatycznie wg lokalizacji.
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: znajomy parkuje ferrari na złotej 44 także no xd ale myslę że tam parking był pomyślany na takie okazje ( ͡º ͜ʖ͡º)

pierwszy przykład z brzegu, bo nie słyszałem jeszcze żeby ktoś nie mógł sportowego auta w parkingu podziemnym zaparkować...
  • Odpowiedz
@villager: to się zdarza, niskie zawieszenie + długi zwis z przodu (długi zderzak przed kołem) lub auerodynamiczne dokładki jak splitter i jak najbardziej może być z tym problem. Rozwiązaniem są systemy podnoszenia przodu, ale nie od zawsze były oczywistością, a w przypadku modyfikowania auta nie jest tak dużo opcji zainstalowania tego.
HetmanPolnyKoronny - @villager: to się zdarza, niskie zawieszenie + długi zwis z przo...
  • Odpowiedz
@villager:

Ludzie jeżdżą po Wrocławiu, którego drogi są niemal w całości zbudowane z 10 razy gorszych dziur, a Ty się zjazdem do garażu przejmujesz.
  • Odpowiedz
@villager: u mnie w bloku tak zrobił deweloper, ale tylko to wszystkich wkurzało, a że zim już nie ma to rozebrali. To zwyczajnie co któraś kostka jest wyżej osadzona.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@villager: powiem z doświadczenia, że rzeczywiście ciężko do garażu pod blokiem z mieszkaniami 40 m wjechać Ferrari czy Bugatti Veyronem :(
  • Odpowiedz