Wpis z mikrobloga

No i miraski, w końcu udało się spełnić motoryzacyjne marzenie i wczoraj drogą kupna nabyłem Bunię E60 () 3.0 diesel i ledwo 180k nalotu, wszystko serwisowane w ASO. Udało się jeszcze tysiączka w dół zejść z ceny, na dniach ogarne rzeczy eksploatacyjne, ale dzisiaj lecę w tripa do Karpacza :D Mega się jaram miraski i spełniajcie swoje marzenia!

#bmw #chwalesie #motoryzacja #samochody #olx
chalwaklb - No i miraski, w końcu udało się spełnić motoryzacyjne marzenie i wczoraj ...

źródło: comment_1589354760v3IBRososM4wAU66raoNgw.jpg

Pobierz
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@InterferonAlfa_STG: Tzn czego poprawiać? Wszystko robili mechanicy.

na pewno odnajdziesz komfort e39 w budzecie e39 + 15k na remont u mechanikow (a nie wlasnym nakladem pracy). Polowy komfortu nie zobaczysz w nowym samochodzie


@InterferonAlfa_STG: Dla mnie komfort to tempomat i asystent pasa ruchu plus carplay. Sporto to sztywne zawieszenie, reczna skrzynia z przygazówkami, dobrze brzmiący wydech. Oprócz eMek próżno tego szukać w starych beemkach.
A ładowanie 15k w
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@InterferonAlfa_STG: no nie będziesz naprawiał, o ile rozmawiamy o nowym, a względnie kilku letnim samochodzie, a nie 15-20 letnim złomie. Wiek ma znaczenie, nowe auta robią z palcem w nosie takie przebiegi bez napraw które wymieniłeś. No przepraszam, rozrząd i tarcze ewentualnie. Istotne oczywiście w jakim czasie zrobisz te 300k w 5 czy 15 lat. Masz dziwne wyobrażenie o nowych samochodach, poza wpadkami jak insignia, pierwsze 2.0tdi, Tsi czy 1.2
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: I tak swoją drogą, kupno auta za 10k i włożenie jeszcze 15k na de fakto renowację to nie są małe koszta. Oczywiście teraz bym tak zrobił tak samo ale klasyka bym kupował jako zabawkę. Nie znam nikogo kto miałby takie podejście do auta żeby tyle włożyć w naprawy po kupnie.

Ja sam bardzo dużo wydałem sądząc po opinii innych: 2.3k zł na audio (jedyny niekrytyczny zakup ale chciałem mieć
  • Odpowiedz
@arturccc: wez sobie ksiazke serwisowa i zobacz co ile sie wymienia uszczelke pod glowica, piasty, lozyska i wszystkie wymienione elementy. Nigdzie nie mowilem ze samochod nie przejedzie 300k, bo kazdy tyle przejedzie.
Tylko nie zaleznie czy Twoj samochod ma teraz 300k czy 0 to przez nastepne 300k bedziesz musial wymienic szereg rzeczy
  • Odpowiedz
@chalwaklb: przygotuj sobie 5k wolnej gotowki bo za chwile trzeba bedzie rozrzad robic
W zeszlym roku kupilem e61 kazdy straszyl a ja mówiłem ze to przeciez łańcuch itp. 210k nalotu i słychać rozrząd ;)
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: Przy przewidywanym przebiegu 10-15k km i świadomości że gaz zwraca się po 40-60k uznałem że nie ma to sensu. Autem miałem pojeździć 5 lat i kupić coś nowego. Programista here, więc wiedziałem jakiej pensji mogłem się spodziewać w przyszłości. Chciałem mieć tanie auto na którego nie żałowałbym kasy na utrzymanie. Koszty trochę mnie przerosły, tzn przerosły moją akceptację bo kasy nie brakowało, ale wolałbym część jej wydać na inne
  • Odpowiedz
@arturccc nawet mam znajomego mechanika w niemieckim ASO , wrzucił vin na bęben i zgadzało się wszytko z książką, jednak nasi handlarze mają nie jeden myk żeby to przeskoczyć. 580k było na blacie pojeździłem dwa lata i poszła dalej. Jakiś większych problemów z autem nie było, jednak z takim nalotem powinna kosztować okolice 20k albo mniej a nie 34
  • Odpowiedz